掃呢頁CODE去手機

2015年1月25日 星期日

陳奐仁欠債成謎 :冇可能被追債 陳奐仁,




陳奐仁欠債成謎 :冇可能被追債

2015-01-25 15:04:00



Stephy後悔膚色曬黑咗。

鄧麗欣(Stephy)、陳奐仁、文恩澄今日下晝去到鑽石山荷里活廣場出席《同舟共勉 •愛家愛港活動》。

陳奐仁近日被人掛起追債banner喺電視台門,欠債成謎,今日當事人親身否認事件,陳奐仁話:「係惡作劇,我冇爭人錢,冇可能被追債,如果有人覺得我欠佢錢歡迎出嚟見證。」咁係咪得罪人呢?陳奐仁冇頭緒話:「我待人一向有禮,唔知係咪有咩誤會,如果係可以出嚟,唔好屈住,希望我都幫到對方解決心結。」

陳奐仁講到一臉無奈,最傷心係憶起高中時曾患抑鬱症時被人冤枉嘅時候,幸好身在星加坡父母對佢信任,不過就不斷接電話向唔同親友解釋。banner就掛喺無綫門外,無綫咁緊張聲譽,當然從速搵陳奐仁了解啦,後來就幫陳奐仁出聲明話欠債係失實事情。不過陳奐仁話:「希望有人見到邊個掛banner,幫我問下佢點解咁做。」

Stephy透露啱啱同方力申去完馬爾代夫享受陽光海灘,後悔膚色曬黑咗,覺得唔襯自己,笑言:「依家有啲似菲籍,要極力美白。」去到世外桃源旅遊勝地,大解放是正常吧,Stephy就冇呢個膽量,話驚畀人影到相,不過都帶咗好多套泳衣去留影。至於小方有冇效法許志安當年沙灘曬巨鵰?Stephy就話小方好緊慎嘅。今次享受浪漫二人世界係佢地順道預祝情人節同小方生日,咁浪漫好易搞出事喎?Stephy即笑笑口話:「冇事冇事。」



陳奐仁:「係惡作劇,我冇爭人錢。」





(攝影:沈建程)



鍾意就快D Share啦!