網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月26日 星期一

舊愛余文樂恭喜:衷心祝福佢得到幸福 余文樂,




【Kary結婚了...】舊愛余文樂恭喜:衷心祝福佢得到幸福

2015-01-26 16:40:00



28歲嘅吳雨霏(Kary)結婚喇!佢同青梅竹馬嘅「網球王子」洪立熙(Brian)離離合合,不過最終都情歸對方,拉埋天窗!

前年Kary同余文樂分手,然後火速再翻撻洪立熙,不過其間樂仔被指不時借故聯絡Kary,似係想舊情復熾,不過當年兩人分手,亦有傳係樂仔對另一名舊愛黃伊汶念念不忘,五度要求復合,其實點都好啦,樂仔兩名舊愛都已嫁作他人婦,樂仔方面今日都大方回應話:「恭喜佢,衷心祝福佢得到幸福。」之前樂仔表示都想搵返個對象,真係要加油喇!

同Kary係多年朋友嘅周柏豪原來一早知佢哋結婚,佢今日喺fb話:「我們認識已有十三年的時間 我們也見證過對方每個人生和工作中的轉變 今天真的很替你們高興 今天真的很快樂 Btw 忍口對我來說是一件很辛苦的事呀」

而Kary亦透過唱片公司回覆:「Brian先在意大利與Kary進行簡單訂婚儀式,然後到美國註冊。而Brian更專程為Kary準備了一個驚喜,他十分尊重雙方父母,事前問了他們意見,特地邀請他們一同到美國見證二人一個重要時刻,kary 感非常開心感動!」



Kary同樂仔嘅戀情其實都維持得唔耐....(資料圖片)



舊愛結婚了....



Kary同樂仔拍拖時,都被影過一齊外出。 (資料圖片)



周柏豪原來一早知!



鍾意就快D Share啦!