掃呢頁CODE去手機

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 霸氣 Mani強國騷數星星 星星,來追星星的你,MF,




Mani唔介意以一口「港普」同人溝通,夠膽色!

網上圖片

全知言

霸氣 Mani強國騷數星星

已經有個 3歲女嘅 Mani霍汶希,繼續做女強人,早年上北京幫英皇做開荒牛發展內地市場,如今搞到響晒朵,仲要分身返香港出席唔同頒獎禮,好似上星期張敬軒的 DVD祝捷會都要親自捧場,真係識分身先得呀!

一手捧紅霆鋒、祖兒同 Twins,原來 Mani在內地知名度都好高,早前榮獲聯合國婦女署「年度精英女性」,威到上浙江衞視一個綜藝節目做嘉賓。節目入面, Mani繼續霸氣話︰「如果不是我,就沒有現在的謝霆鋒,我知道用什麼方法對付他!」又自爆當初返內地的辛酸史,「沒有人知道我是誰,每天都在求人!」貴為金牌經理人都肯求人,唔怪得連霆鋒都咁尊重 Mani

軒仔嘅演唱會 DVD賣得咁好, Mani梗係要親自到場賀一賀佢

網上圖片

一手捧紅 Twins, Mani同阿 Sa感情極之深厚, Sa仲特登錄咗段片喺節目播出。

網上圖片

網上圖片



鍾意就快D Share啦!