網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月25日 星期日

傳自殺入ICU 藍奕邦:唔係啩! 藍奕邦,




傳自殺入ICU 藍奕邦:唔係啩!



其他影片:>>






驚傳自殺入ICU 藍奕邦報平安:唔係啩

曾於五年前患抑鬱、但已走出陰霾的藍奕邦,昨日驚傳自殺入院,傳聞更指藍奕邦要入住深切治療部,但其唱片公司已第一時間作出否認。

其實藍奕邦入行十多年,但多年來卻受到抑鬱及頸患困擾,目前正暫別娛樂圈專心養病。藍奕邦二○○一年主力作曲填詞,兩年後轉型為創作歌手,可惜二○○八年他受到母親逝世、婆婆身體不適的雙重打擊,心情跌進谷底,他曾表示要看心理醫生,卻拒絕食抗抑鬱藥。



■藍奕邦月初於音樂會上,哽咽表示因頸患,宣佈暫別樂壇。 資料圖片



■去年除夕藍奕邦於微博留言,表示過了最糟的一年,並決定會重新出發。



■二○○八年母親逝世,令藍奕邦非常傷心。

受頸患困擾

本月初藍奕邦出席音樂會,完騷後受訪時哽咽表示,因頸患未癒要暫別樂壇,他當時曾說:「係我停工前最後一唱,不容有失,唱完落台睇到一班同事拍掌鼓勵我,感動到喊咗出嚟。」

去年除夕,藍奕邦曾於微博發文,表示「2014是最糟的一年。」主要是因為他的傷患,令他多月來都感到不安,難怪自殺傳聞似層層。昨日他的唱片公司發言人得悉傳聞後,立刻否認:「之前藍奕邦冷病肺炎入院,上星期出咗院,因為頸患,𠵱家睇緊脊醫。」對於忽然傳出自殺,藍奕邦則透過發言人表示:「吓!唔係啩!」

採訪:皓騫

【LIVE】渣馬直擊

http://bit.ly/nextmedialive



鍾意就快D Share啦!