網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月6日 星期五

[忽然1周 - 1019] 千嬅帶病慶生  high到三點 千嬅,楊千嬅,MW,




為俾驚喜千嬅,老公丁子高暗中安排好晒節目,連蛋糕都訂造。佢仲自稱係 M.T.R. Family,好鬼馬!

媽咪姐

千嬅帶病慶生  high到三點

前幾日先開完 7場演唱會嘅楊千嬅,話咁快又踏入佢嘅 41歲生日喇!周一( 2日)晚千嬅生日前夕,老公丁子高就好浪漫, 7點就喺中環 Armani/Aqua包場請埋千嬅家人食飯慶祝,到咗 10點仲開 party,佢班老友陳奕迅、黃偉文、 Eric Kwok等等都嚟晒,同千嬅倒數迎生日。







不過呢,之前俾囝囝搞到病咗嘅千嬅,仲係食緊藥,冇得同班老友互劈,只係坐埋一邊食蛋糕。

媽咪姐見到咁,都戥千嬅無奈。本來可以上台唱吓歌玩吓,因為病咗,只好將飲酒喪玩嘅「重責」交俾最有表現慾嘅老公。不過千嬅病住都陪大家 high,玩到凌晨 3點,壽星女真係不易做囉!

睇千嬅切蛋糕切到好似做手術咁,查實之後都係食落肚,狠心啲

Wyman喺網上話自己「可惜我不是水瓶座」,又係嘅,千嬅同 Eric Kwok同年同月同日生, Eric老婆葉佩雯就喺 2月 1日生日,有緣到咁,唔係唔一齊慶祝嘛!

丁子高喺老婆千嬅嘅演唱會尾場忽然出現,仲跟住又唱又跳。表演慾嘅嘢,真係擋都擋唔住㗎!

千嬅正日生日( 3日)同老公丁子高去咗睇劉嘉玲嘅《杜老誌》,仲喺現場捕獲野生發哥,拉住對方合照。

曳曳嘆啡

俾囝囝 Torres傳染搞到病咗嘅千嬅,仲食緊藥,生日唔可以飲酒。但係佢之前仲飲緊咖啡喎!

向千嬅致敬?

美心妹妹 Keicy(胡梓盈)俾媽咪扮到千嬅咁,佢媽咪話係囡囡想做複製千嬅喎!

睇 Keicy媽咪搵咗紅色卡紙同環保袋做衫,將個女包到似足千嬅喺 concert嘅造型,連髮髻都學埋,又幾認真喎!

鍾意就快D Share啦!