掃呢頁CODE去手機

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 發福胡慧中同胞味濃 胡慧中,MW,




oversize嘅深啡色褸加鬆身褲,再配合手上嘅兩個膠袋,呢個造型,真係好難同身為「前局長夫人」嘅胡慧中畫上等號。

邊行邊撩牙已經難搞,胡慧中可以好專心咁用條脷嚟頂啲菜渣,果然好功夫呀!

媽咪姐

發福胡慧中同胞味濃

打女嚟講,媽咪姐真係好鍾意《霸王花》嘅胡慧中,樣靚身手好,喺邊度搵先?好似佢為答謝洪金寶當年帶佢轉做打女,成功坐穩一線打星之位,早前就去咗大陸嘅《我不是明星》節目,為恩師個仔洪天祥撐場,仲重提當年拍戲發生意外嘅心情,感人到呢!







之但係歲月不饒人,媽咪姐呢日行銅鑼灣見到佢,真係唔認得呀!先講服飾似足 80年代強國同胞外,頭髮分中間界,又有啲頭油,最經典係邊行邊用條脷撩牙罅。嘩!真係同佢平日出鏡嘅高貴形象,差得遠囉!

胡慧中早前為洪天祥打氣,有刻意打扮過兼珠光寶氣。所以話呢,女人真係唔可以懶㗎!

平時同丈夫何志平出席晚宴嗰陣,胡慧中打扮高貴。佢對自己「走樣」,就講過:「我喺典型家庭主婦,唔在乎外表。」

鍾意就快D Share啦!