掃呢頁CODE去手機

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 新戲延遲開拍 齊昕開會又喊又笑 齊昕,梁齊昕,MW,




我真人係咪靚過上鏡啫?(真實對白)

梁齊昕行為出位,無非想得到外界的關注及關愛。《蘋果日報》圖片

滾熱辣

新戲延遲開拍 齊昕開會又喊又笑

全城關注的「 CY女」梁齊昕,本月初突然宣布接拍處女電影《男極探射燈》,與男主角李逸朗飾演情侶。

齊昕一向我行我素,言辭激烈,神化行為無日無之。《男》原定三月八號開拍,主要演員亦在一月開過會,齊昕在會上突然時喊時笑,令人側目。

近日,本刊又收到消息指《男》延遲開拍,求證導演劉俊輝,他承認延期,並指劇本「未搞掂」,強調與齊昕情緒喜怒無常無關。不過,他也直認齊昕難控制:「依家做緊馴獸師。」











梁齊昕挾着「 CY女」的身份,一言一行都受全城注目。

其實自齊昕去年十二月被踢爆自薦做模特兒後,已成為傳媒焦點。上有線電視數老竇 CY,再宣布接拍電影,齊昕的進取攻勢一浪接一浪。上周一( 16日)晚,齊昕高調現身新戲拍檔阿 Don(李逸朗)音樂會時,因 Deep V露乳貼贈興,加上左手現疑似𠝹手傷痕,再次成為焦點。當晚睇完騷食完消夜的她,更黐住阿 Don,叫對方帶佢出去玩,當被拒絕時,她嘴扁扁眼濕濕說︰「個個都走喇?」

一時一樣難捉摸

唔講唔知,齊昕除了寸爆及神化外,她的情緒亦很容易大起大落。據知眾演員與導演劉俊輝在一月開會傾角色時,席間齊昕亦時笑時喊。「嗰日大家開會傾吓角色,佢(指齊昕)突然時笑時喊,又自己同自己講嘢,佢個人雖然坐喺度,但就似魂魄唔齊,唔知遊咗去邊。呢一分鐘應承,下一分鐘又話唔好,好難捉摸好飄忽。」與會工作人員說。

萬眾期待齊昕會在 2月 10日的《男》片記者會出現,最後佢玩失蹤唔見影,難怪導演話佢做緊馴獸師。

2月 16日,梁齊昕出席拍檔李逸朗的音樂會時,左手新傷痕顯而易見,不過,她卻拒絕回答傷痕的由來。

導演劉俊輝:依家做緊馴獸師(真實對白)

《男極探射燈》原定 3月 8日開拍,不過,導演劉俊輝承認將會延遲開拍。係咪因為搞唔掂齊昕?大家不妨拭目以待。

開會自言自語

雖然齊昕簽了合約拍電影,但其難以控制的性格及情緒,加上「特首女」身份,有傳電影亦因此一波三折,諸多阻滯,最新消息指電影會延遲拍攝。本刊致電導演劉俊輝,他直認難於 3月 8日如期開拍。他說:「會延遲少少,擇日開拍。(係咪受到壓力?)冇壓力,係劇本未搞掂啫。」問到齊昕係咪罷拍?他滿有信心說︰「齊昕會照拍。」

梁齊昕愛在 facebook放自己的生活照,包括扮模特兒的 pose及三點式照。

預咗因為齊昕超支

問到齊昕一月開會時,情緒大起大落,劉避重就輕話:「唔…係呀!可能有啲……有啲外國嗰啲,佢唔似啲香港女仔。(好難控制?)依家做緊馴獸師,控唔控制到就天注定喇。」劉俊輝更說做好心理準備,預咗會因齊昕情緒變化影響拍攝進度而導致超支,但他很包容:「佢係新人,要花多啲時間同工夫,都係預算之內(指超支)。」

《男》片女主角因為是齊昕,未開拍已收宣傳效果。不過,宣傳焦點全落在齊昕身上,令 2013年亞姐出身的第二女主角王錦睿( Regine)甚不是味兒,遲遲未簽約落實接拍。「 Regine喺戲中飾演妓女,齊昕飾演社工,佢哋好多對手戲, Regine覺得點演都會俾齊昕搶鏡,所以仲同導演拉鋸緊。」知情者說。

劉俊輝卻表示:「有部分演員簽咗。( Regine係咪做第二女主角?)係呀!佢已落實接拍。」但 Regine用微信回覆本刊,表示還在考慮是否接拍,而且與齊昕風格不同,覺得不會有比較。至於齊昕情緒問題,她不願多講:「暫時不方便透露,也不評論別人呀。」

至於男主角阿 Don,似乎未知電影延期開拍:「我暫時仲未收到延期開拍嘅通知。(齊昕情緒是否大起大落?)我又唔覺,始終只係見過佢一次,但有咁嘅對手好開心,總之依家仲未知幾時會開會對劇本。」

其實齊昕情緒化,對她演戲時可能帶來正面的影響,在現實世界中未能宣洩的情緒,有望可以透過拍戲釋放出來,點都好過屈住屈住玩𠝹手吖!

李逸朗在音樂會上首次與梁齊昕見面,他透露至今仍未與她開會傾電影劇本。

李逸朗當日先走,剩下齊昕一個,她離去時即扁扁嘴。

梁齊昕緊張與家人關係,每逢假期總會與家人出外遊玩。

齊昕在有線訪問中,大爆父親梁振英如何專制。

眼紅 CY女女二疑縮沙

2013年亞洲小姐出身的王錦睿將會與梁齊昕一起拍電影,不過有傳王不滿被搶鏡,至今仍未簽約,更在微信中避談齊昕的情況。

怪行逐格睇

早在去年佔中,齊昕已與網民對罵,其後神化行為,亦成為大家茶餘飯後的話題。

FB寸網友

佔中期間網民大罵其父親梁振英時,她出言挑釁︰「我依家落中環,你可以來捉我。」、「多謝你們納稅嘅錢,我可以去連卡佛買首飾。」直至接受有線訪問時,對於自己網上的言論,直指香港人太冇幽默感。

性感照自薦

去年被傳媒踢爆向模特兒公司自薦,更拍了不少性感照,希望闖娛圈。其實,齊昕不時在 FB放上出位片段,如手拎龍蝦鉸剪,諷刺母親的「龍蝦」造型,令人忍俊不禁。

出巡勁騎呢

2月 ifc出巡,與半百傳媒行足四小時,其間發生㩒唔到錢、甩鞋及買衞生巾等。不過,最騎呢算是她問同行的傳媒︰「我真人係咪靚過上鏡?」

走光露乳貼

上周一出席李逸朗的音樂會, Deep V打扮兼露出乳貼,左手更有疑似𠝹手的傷痕。全晚戴住黑超的她,食完消夜腳步浮浮離開。被問是否飲了酒,她則說:「一啖酒都冇飲到,黐孖筋!」

率性齊昕渴望被關注

臨牀身心行為學家李寶能指出,齊昕的行為是率性,我行我素,她只傷害自己冇傷害別人,甚有藝術家脾氣:「齊昕的行為說明她本身好渴望外界關注和別人的關心,也追求存在價值及存在感,但因某些原因要抑制這份追求,從心理角度來講,抑制是不健康的。」

至於情緒大起大落,李寶能說:「每個人都有情緒,佢冇傷害人,不過如果再惡化(𠝹手),或𠝹嘅次數多咗或𠝹深咗就出事,佢要將呢啲轉化成其他嘢,而且要接受專業嘅指引。」他更指齊昕現在「兩頭唔到岸」,表面上她已獲得外界關注,不過她卻未滿足於現狀。

鍾意就快D Share啦!