網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月23日 星期一

《飛鳥俠》擊敗《我們》 連奪奧斯卡最佳電影及導演




《飛鳥俠》擊敗《我們》 連奪奧斯卡最佳電影及導演

2015-02-23 13:03:00



第八十七屆奧斯卡頒獎典禮剛舉行完畢,事前由李察連利加(Richard Linklater)花十二年執導的《我們都是這樣長大的》(Boyhood),與艾力謝路依拿力圖(Alejandro Inarritu)執導的《飛鳥俠》(Birdman)鬥得勢鈞力敵,不過於最佳電影及最佳導演兩個大獎的爭逐上,均由《飛鳥俠》贏得,最後《飛鳥俠》共奪四大獎,除電影及導演外,並奪最佳原創劇本及最佳攝影。

來自墨西哥嘅艾力謝路依拿力圖,率領眾演員上台領取最佳電影獎時,今次係佢是夜第三度上台,佢笑言:「大家一定覺得我係講英文最差嘅得獎者。」又多謝眾演員及台前幕後,並且識英雄重英雄予失落影帝寶座嘅米高基頓致辭。米高有點無奈地謂:「好多謝可以參與呢部戲,企喺台上感覺都唔錯!」

艾力謝路依拿力圖再謂:「我以呢個身份(墨西哥籍導演),攞到呢個獎,希望美國可以公平對待墨西哥移民,為所有喺美國貢獻出力量嘅墨西哥人,你哋係值得尊重,希望墨哥西電影人可以再次大放異彩。」





鍾意就快D Share啦!