掃呢頁CODE去手機

2015年3月20日 星期五

林敏驄口臭俾人圍 [忽然1周 - 1025] 林敏驄,MW,



瞓地

梁漢文睇唔過眼,殺球順勢打向林敏驄塊面,佢就詐死倒地, Eric Kwok見佢扮晒嘢,埋去踩多腳。

媽咪姐

林敏驄口臭俾人圍

林敏驄不嬲口臭,之但係佢連做電影宣傳,都衰口痕,亂講嘢搞氣氛,就真係無聊咗啲囉。好似最近佢同何超儀、鄭伊健、梁漢文仲有 Eric Kwok宣傳新片《全力扣殺》,又嚟搞事喇!








媽咪姐呢日去咗灣仔嘅室內運動場睇佢哋同前國家隊「羽球一姐」王琳切磋球技,林敏驄今次冇再笑何超儀打波跳唔起,但就夠膽對「一姐」王琳手多多,忽然從後攬對方。雖然冇真係掂到,但就嚇到見慣大場面嘅一姐「吖」咗一聲。其他演員雖然知佢想搞氣氛,但忍唔住連成一線,組隊向林敏驄攻擊,球球對正佢「殺」落去,呢啲咪正宗攞嚟衰囉。

霸位

唔夠幾分鐘,前國家隊「羽球一姐」王琳打緊波嗰陣,林敏驄無啦啦拎張摺櫈經過。

拎櫈

林敏驄不嬲麻煩,一落場就企上裁判櫈,最後俾人請佢落番嚟,樣衰。

熊抱

跟住仲過分,忽然從後抱王琳開球,嚇到對方驚叫。

林敏驄之前去北京宣傳嗰陣,已經開口扱着脷,寸何超儀身形,打波「跳唔起」。

鍾意就快D Share啦!