掃呢頁CODE去手機

2015年3月20日 星期五

憑《導火新聞線》發圍 周家怡梁小冰捱出頭 周家怡,梁小冰,



憑《導火新聞線》發圍 周家怡梁小冰捱出頭



其他影片:>>






陪跑廿年憑《導火》發圍 家怡小冰捱出頭

用二十年光陰,去換取一個夢想,你說很儍?在娛圈浮沉多年的周家怡與梁小冰,近日終於憑香港電視新劇《導火新聞線》捱出頭,二人的演技均獲激讚。光輝背後,小冰試過三年沒有拍劇,自嘲幾乎與香港脫節。至於十優生的周家怡甚至放棄當律師機會,堅持她的演藝夢,終於有回報。話說回頭,這份執着,不正是她們在劇中對新聞理想的堅持嗎?

撰文:嵐山

周家怡於一九九八年藝員訓練班畢業,入行近二十年,一直苦無機會,多演護士、同事等閒角,但她永遠覺得是一個機會,仍繼續落力去演,周家怡日前與梁小冰接受本報專訪時說:「好多人都話我係捱,其實我真係唔覺,即使我演過十幾廿次護士角色都好,但我從來未試過推劇,因為每個故事背景、環境、導演、監製都唔同,我可以從中學到好多嘢。」



■梁小冰(左)和周家怡日前接受本報專訪,二人憑《導火新聞線》的角色成功發揮,如打了支強心針。攝影﹕沈健程

讀法律十個A畢業

周家怡曾試過自薦做無綫親生女,可惜被拒,之後一邊打無綫工、一邊苦讀港大法律高級文憑,終以十個A佳績畢業。雖然成績理想,但周家怡仍未打算放棄演藝工作,她說:「做咗咁多年,最失落係港視唔發牌,因為今次係我第一次做女主角,但就好似過山車一樣,以為自己今次行運行行到最頂啦,幾難先有人肯掟錢畀我做女主角呀?但上咗去又落番嚟,所以做呢行一定要好有韌力!」

周家怡直言港視冇得續約,令其前路更難行,她說:「如果要做律師就一定要繼續讀上去,唔發牌時,屋企人都有再問我打算點?但我真係好鍾意演戲,所以決定留低。屋企人見我今次部劇出街有迴響,佢哋都好開心,絕對係一支強心針。」



■周家怡(左)多年前因在《火舞黃沙》飾演兔唇女而冒起。資料圖片

唔會妒忌佘詩曼

與無綫一姐佘詩曼是多年的好朋友,周家怡與她所演的角色卻差天共地,還經常成為被忽略的一個,她說:「以前試過畀狗仔隊鬧,話我阻住佢影另一個人,但我冇嬲,可能我冇乜新聞價值啦。」但周家怡從來沒有對別人產生妒忌,她說:「試過一次拍劇做阿佘妹仔,我從來唔會比較,因為每個人際遇唔同。朋友間冇高低之分,平時我都係叫佢家姐,喺工作上佢亦畀咗好多鼓勵我。」

未來周家怡又要再重新出發,除接拍港台劇外,還有《我的女兒》和《方言》兩部電影,雖然要重回配角位置,但她一點也不介意,她說:「我唔係一定要做主角㗎,對我嚟講每個位置都好重要,只要能繼續有角色去演,已經好幸運。」



■劇中梁小冰(右)與周家怡經常為新聞取向有磨擦。劇照

鍾意就快D Share啦!