掃呢頁CODE去手機

2015年3月31日 星期二

扯皮條27年 大陸人變日本人選區議員 政治時事,大陸人,強國人,



其他影片:>>






日本新宿嘅歌舞伎町,係嫖客一生必去的朝聖之地。

喺呢個傳統東瀛尋歡之地,竟然有一個叫李小牧嘅中國人,在內打滾了廿七年,靠做案內人(扯皮條)發跡,專門介紹嫖客去色情場所玩樂。

發財之後,佢晌日本開餐廳,出自傳《

歌舞伎町案内人》,近年甚至頻頻上大陸電視節目,仲分析埋中日關係,認真係食盡中日兩家茶禮。

今年五十四歲嘅佢,一生傳奇,最新搞作竟然係,出戰下月廿六日嘅東京新宿區區議員選舉。

《壹仔》同李小牧,多年來份屬老友,去親日本都會搵佢食飯飲酒,今次佢參選,梗係即刻打比佢八吓啦。

李小牧劈頭第一句就話︰「參選區議員,是做給十三億中國人看的。因為中國沒有選舉權,沒有被選舉權,我變成日本人以後,可以參選,當然是很光榮的事。」

李小牧啱啱先入藉日本,就比日本第一大反對黨民主黨睇中,招攬成為第一個參選區議員嘅大陸人。

對於勝算,佢坦言話只有「一半一半」,而家由朝到晚都孭住個大聲公,喺新宿街頭叫人支持佢。
鍾意就快D Share啦!