掃呢頁CODE去手機

2015年3月31日 星期二

Jeana遇網上騙徒 Jeana,何佩瑜,



Jeana遇網上騙徒



其他影片:>>






Jeana遇網上騙徒:我咁Seven嘅咩?

何佩瑜(Jeana)前晚看微博時,發現有粉絲留私信,對方長篇大論下,原來想向她借五萬元應急,還留了銀行戶口叫Jeana盡快過數,她看後啼笑皆非,Jeana昨日在電話中說:「細細個我有睇《警訊》㗎,騙徒手法真係層出不窮,不過佢打咁大篇字問我借錢,當中又冇講原因,好搞笑。我個樣唔係咁seven㗎嘛,我真係要變精靈啲。」



■何佩瑜表示賺的都是辛苦錢。攝影:林德雄

Jeana表示過去借了八萬元給朋友,她說:「當時因為同情心,但對方就有借冇還,我噚日來回內地登台用咗14小時車程,我途中都係啃杯麪,我賺嘅都係辛苦錢,唔好呃我。」

採訪:比華利



■何佩瑜前晚收到網友私信借錢。

鍾意就快D Share啦!