掃呢頁CODE去手機

2015年3月31日 星期二

唔想賤賣菜 本地農友搞手機App直銷 政治時事,手機,





其他影片:>>






有機菜一向受歡迎,不過本地供應每日只有5噸,佔整體供應量百份之二。有機菜供應點解咁少?原來係銷售渠道出咗問題。

現時為止,本地有機菜有四種銷售渠道。最常見是經中間商賣菜,但農夫好多時會被壓價;其二是交予菜統處分銷,但亦只有近乎低於成本的賤價。另外,農夫們最愛做農墟,因生意多又可以建立口碑,但全港只有美孚、太古坊、中環碼頭及大埔等數個農墟,一星期一次出貨量不足。至於有膽量的,會自己轉做直銷,但並非個個農夫都可以兼顧落單、招客、運輸等工作,結果,好多菜根本賣唔晒。

銷售渠道淪為「樽頸位」,歐羅有機農場負責人黃如榮早年便推出手機app賣菜。雖然人手有限,每日只有3、4人出動,踩單車、搭港鐵送菜,但卻成功突圍而出,現時九成訂單來自手機app。他見直銷行得通,決定與業界多個組織合作,牽頭成立「香港有機生活社」,自己擔任主席,第一步是透過網上平台做有機菜直銷,農夫們多條出路,客人亦有更多選擇。

黃如榮認為,農友相互合作,有助壯大農業:「佢(農夫)種出嚟嘅菜賣到好價,可以鼓勵佢再種多啲,客戶對直銷菜又興趣多咗,咁樣循環落去,可以一步一步,由2%(本地菜供應量)發展到10%。」
鍾意就快D Share啦!