掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

否認拒婚前性行為致偷食 鍾舒漫:原諒吳浩康 吳浩康,鍾舒漫,BKD_S,




否認拒婚前性行為致偷食 鍾舒漫:原諒吳浩康



其他影片:>>






傳拒婚前性行為致偷食 鍾舒漫:原諒吳浩康

吳浩康(Deep)背女友鍾舒漫(Sherman)偷食,一個月內連𠝹六女,吳舒戀冷戰取消結婚,事發後Sherman昨日首度現身出席活動,心軟的她坦言已原諒男友,兩人現處於緩衝期,仍然互相關心,對於被指身為教徒的她拒絕婚前性行為,才令男友出軌偷食,Sherman說:「愛一個人唔係要有呢啲嘢囉!」

鍾舒漫、鍾欣潼(阿嬌)及周麗淇等昨到中環出席活動,日前吳浩康被本報踢爆婚前背正印鍾舒漫偷食,還當街啜爆34E巨乳𡃁模Yvette Chow,Sherman昨刻意表現輕鬆,對男友速食六女說:「冇唔開心,有啲飯局我都在場亦都知道,只不過佢容易俾人影到,成件事加埋唔好睇。」



■鍾舒漫坦言男友吳浩康已認錯並原諒了他,但兩人現處緩衝期。

「keep聯絡keep關心」

Deep是否已道歉求原諒?Sherman說:「有say sorry,我接受佢道歉,亦原諒咗佢,佢講番當日情況知道自己唔啱,我亦都唔認同,我哋處理咗,大家互相溝通,呢個階段需要緩衝期休息吓,我哋會keep聯絡keep關心。」



■鍾舒漫自男友被爆偷食後,昨首度現身回應被大批記者包圍採訪。

有指她是教徒不接受婚前性行為才令男友偷食,Sherman強調:「唔關事,我身份問題而有呢啲傳聞唔make sense,愛一個人唔係要有呢啲嘢囉,而係要有經歷同包容愛。」偷食事件有否影響感情?她說:「感情冇咁容易變第二樣嘢,因為建立於根基上,唔好單憑一件事一個人一個故事去睇,外面嘅人唔係知道晒全部。」Deep有否向她承諾以後唔飲酒唔跟女仔出街?Sherman說:「呢啲好無謂,咁樣好似小朋友拍拖做嘅嘢,佢好清楚社交圈子界線。」



■吳浩康被本報踢爆一個月內連𠝹六女,次次都起雙飛艷福無邊。資料圖片

「將來嘅事唔知」

雖然Sherman已原諒男友偷食,但問到結婚就說:「我哋從來冇實質計劃,只係談論過,唔係大家所諗有一個婚期,但總有一日我會結婚。」問父母有否勸她分手?Sherman說:「父母都好擔心有問過,不過最緊要見到我開開心心,冇加插任何意見。」Deep是否還是結婚對象?她說:「將來嘅事唔知,𠵱家關係有呢個期盼,緩衝期互相關心。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安、沈健程



■周麗淇昨着露腰裝出席活動,一騷纖腰。



■陳嘉桓穿上春裝露事業線,十分搶鏡。

鍾意就快D Share啦!