掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

吳孟達歷生死:可能就咁玩完 吳孟達,




吳孟達歷生死:可能就咁玩完



其他影片:>>






心臟衰竭 經歷生死 吳孟達:可能就咁玩完

【《蘋果》專訪】在鬼門關前走了一轉,任誰都會放下執着。六十三歲的吳孟達,去年因心臟急衰竭被送往深切治療部,跟死神相遇後才懂生命可貴,從此謝絕煙酒,一啖普洱一啖叉腸,吃得清淡但活得逍遙。大難過後,思想亦開通了,閒談間達哥處處維護最佳拍檔周星馳,又爆對方力邀合作。一切是非恩仇,早拋到九霄雲外。

撰文:藍文浩

周日早上的觀塘一隅人流不多,達哥一出現就被旅客發現要求合照,笑臉盈盈的他比過往清減。去年三月突然心臟衰竭,達哥戒酒又戒煙,在茶樓呷着普洱茶的他說:「根本冇諗過會發生咁嘅事,自己又唔係七老八十。思想改變晒喇,唔再執着,唔再緊張,成個人放鬆晒,因為世界唔係你想點就點。」出院後乏力氣喘,天天吃藥沒起色,到台灣卻遇到朋友教路,達哥說:「佢教我浸熱水去到肚臍位置,但係唔好過心臟,浸咗一個禮拜就唔同晒,𠵱家小跑步都得!」



■大病初癒的達哥日前到觀塘接受本報專訪,親自領記者走到後巷拍照,親民度爆燈。攝影:陳順禎



■達哥為了身體健康將數十年的煙癮戒掉。



■晚年得女的達哥自言最緊張屋企,其他一切都不強求了。資料圖片

「冇意識到咁嚴重」

達哥去年二月在內地石家莊拍電視劇時,因天氣寒冷患上感冒,當時不以為意,只服食感冒藥。一個月後回港宣傳電影《香港仔》期間,與朋友到深圳辦理私務,出現呼吸困難,朋友急送他到浸會醫院,入住深切治療部,確診是心臟急衰竭,兩度傳出死訊,出院後即立定遺囑。

大膽問達哥有否想過就此與塵世講拜拜?吃着叉燒腸的他微笑說:「根本冇意識到咁嚴重,當時個人係清醒嘅,原來醫生已經搵咗我屋企人簽紙,要我入深切治療部。當時太太唔喺香港,就搵咗細佬嚟。護士推我入去先嚇一跳,見到四個男士都好嚴重,後來要求醫生轉間私家房,真係頂唔順啲氣氛。」

達哥更自爆「屙屎冇心跳」的故事:「當時一直有部儀器,我去到邊都要孭住,有次去廁所擺低咗,點知一除低條褲,護士就衝入嚟拍門猛問我有冇事,我話去廁所咋姑娘,佢哋就話『吳生,我哋以為你暈咗,見到你係冇心跳嘅狀態呀』,其實當時真係有危險,如果身邊人冇急救知識,可能就咁就玩完。」

醫生指九個月時間就會康復,其間只可休養,閒時行公園,帶着嘆息的他無奈地說:「人唔係心想事成嘅,約今日先做訪問都有原因,因為我家姐突然癌症離開咗,所以都要更加注意身體,乜都要順其自然唔好勉強,要正常過日子。」

病中星爺撩合作

預計過完年就可重出江湖的達哥,與星爺的合作無間,「三叔」一角可說最深入民心,星爺現貴為政協和上市公司主席,產量大減之餘同時亦多是非,達哥為這最佳拍檔解釋:「大家對佢太過關注峯,佢可以話係舉足輕重,平時又咁少露面,大家對佢梗係特別關心啦。我同佢合作嘅時候,每一部戲都好愉快。」

大家最關心星爺與達哥這對組合,到底會否再次合作,達哥說:「其實星爺嘅執行導演上年聖誕節期間有搵過我,想我喺《美人魚》幫手,不過當時我嘅身體未得,如果𠵱家搵我就絕對冇問題啦。」無厘頭組合不知何年何月才再放笑彈,達哥卻道:「我最想拍嘅其實係類似《搭錯車》入面,啞嗰個爸爸嘅角色。我想用另一種方法表達同挑戰吓,未玩過呢啲咁另類嘅角色,每樣嘢都試吓吖嘛。」



■與星爺合作十多年的達哥,對這個拍檔有讚冇彈。資料圖片

【睇劇集冇耐性】

吳孟達出身電視台,對於近年電視水準下降,亞視更瀕臨結業邊緣,他都不勝欷歔:「最緊要關心啲職員,我𠵱家睇劇集都冇耐性。互相抄襲,其實都冇辦法,電視台好似一間工廠咁,要屹立不倒幾十年唔易㗎,咁惟有溝嚟溝去抄吓囉。」

至於香港演員方面,達哥就寄語:「演員要有好快適應嘅能力,演員係冇領域可以扣住(限制)嘅,表演冇對白都未必有影響,人哋都會睇得明你演乜。內地人才非常之多,佢哋嘅基本功非常之好,不過每一個人機會都係平均嘅,香港演員需要一啲時間。」



■達哥痛心電視水準下降,更直言在商言商電影界向內地靠攏無可厚非。

鍾意就快D Share啦!