網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月15日 星期日

兜圈讚自己靚女 蔡思貝唔介意似木村 木村,蔡思貝,木村拓哉,



被指女生男相似木村,蔡思貝一啲都唔介意,仲話似佢個樣咁靚!

next 1/1 pre

蔡思貝自爆話由細到大有人話過佢似關智斌(左起)、木村拓哉及陳煒。

next 1/1 pre

蔡思貝話要多謝杜汶澤開甫話佢似木村,可以將大家視線從緋聞轉移出嚟。

next 1/1 pre

蔡思貝(右)表示學識用狠辣回應杜絕緋聞。左為吳若希。

next 1/1 pre

性格爽朗嘅蔡思貝(紅圈)懶理緋聞,照樣同大隻仔溫家偉(藍圈)玩得咁開心。

next 1/1 pre

蔡思貝都幾有男人緣,踩單車時周志文喺隔離望實驚死佢跌落嚟。

next 1/1 pre

鄭俊弘透露有望於暑個推出個人專輯。

next 1/1 pre

藝人蔡思貝(Sisley)今日一身單車look,以無綫劇集《衝線》的車手造型現身無綫慈善籌款節目《博愛歡樂傳萬家》,近日網絡上有指蔡思貝與日本紅星木村拓哉相貌相似,掀起一陣改圖風潮,訪問時她笑言小時候已被說過,且稱自己同時與關智斌相似,問她為何只會像一堆男性?她笑謂:「都有人話我似陳煒㗎,而且佢哋個樣都係靚。」更特別多謝發起人杜汶澤,表示若能與他見面的話一定會親口多謝他,問蔡思貝是否多謝阿澤借此幫她淡化緋聞?蔡思貝笑言:「可能佢係想保護我,(與今日同場的溫家偉見面會尷尬?)唔會,其實我應該學佢咁講,當我係姊妹,就算知我單身都唔會追我。」之後更斷言與他永遠都不會成為情侶,亦未找到真命天子兼暫唔恨結婚。

最近忙於拍電影的蔡思貝就表示對拍電影大感興趣,而有傳她頻頻NG,她就解釋是因為嘗試不同演法,說:「搞到好似我係咁NG,但最緊要係做到做好。」更稱自己好學拍完都繼續留低學嘢!

而同場的鄭俊弘今日就與前緋聞女友蔡思貝及現緋聞女友吳若希同場,問他會否感到尷尬?他笑言:「而家係佢哋《衝線》嘅世界喇,我無咗喇。」另外他亦表示正忙於錄歌,有望於暑個推出個人專輯。

鍾意就快D Share啦!