網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月2日 星期一

陸永摸勻雞排妹全個人:我唔知點做、好慌 雞排妹,鄭家純,陸永,




【短片】【人生最激一次】陸永摸勻雞排妹全個人:我唔知點做、好慌

2015-03-01 22:30:00



其他影片:>>






台北乳神鬥一番 E奶雞排妹姣箝陸永

陸永與關楚耀在新片《台北夜蒲團團轉》中艷福不淺,先有身材惹火的鄭家純(雞排妹)情挑陸永,之後關楚耀與夏尉喻(寸嘴Barbie)有連場超激情慾的床上戲。不過導演錢國偉日前大爆片中陸永才是最好艷福的男人,面對脫下上衣僅穿胸圍的雞排妹,兼又被女方用雙腳拑實腰間,少點定力都隨時出事。

陸永接受電話訪問,坦言是人生中最激的一次,他說:「我摸勻雞排妹全個人,我唔知點做、好慌,我唔係動作演員,我尺度好低,好在導演安排一連串動作,我好似機械人咁照做,一take搞掂。」問到是否很享受過程?他說:「點會諗到享受?影到好近嗰啲要摸佢,導演不停嗌『摸落去、掃落去、真係摸!』我怕自己做得唔好,影響進度,導演就幫我加動作,全場人都話我畀咗錢導演。」陸永不諱言事前要向老婆備案:「唔講點得?佢知我做戲,雖然有啲咁大膽動作,但意識係搞笑。」

電影故事圍繞關楚耀,因他與寸嘴Barbie面臨分手邊緣,要追到去台北箍煲求婚,遇上陸永及台灣組合自由發揮,四個男人一晚間發生的事,當中出現許多情慾大膽畫面,男的露下、女的露胸,其中一幕飾演黑幫大佬的金剛,身邊有幾個露大鵰的肌男傍實。還有台灣E神張永歆(Kelly)亦大賣性感,刻意穿上超細碼泳裝。錢國偉被問到女角衣不稱身的問題時,他笑說:「我呢部唔係三級片,唔需要拍呢啲,啲女自由發揮,佢哋鍾意呢個size我OK㗎!」此外,電影在本周五於九展舉行「夜蒲party」音樂會,幾位主角將上台表演。





雞排妹想點...



陸永同雞排妹有激情戲份...羨慕死男士



陸永仲話摸勻雞排妹全個人



台灣E神張永歆著上細碼泳衣...

鍾意就快D Share啦!