網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月2日 星期一

產前大陣仗 梁詠琪晒混血靚B女:一切的痛都是值得 梁詠琪,



其他影片:>>






恭喜晒!靚媽梁詠琪終於做人媽媽喇。前晚Gigi就由老公Sergio陪同入咗醫院,尋晚就正式開刀生咗B女。做人父母真係有莫大喜悅,好似B女出世嘅時候,Gigi同埋老公仲即刻激動到喊出嚟。

喺中午時分,Gigi就喺微博貼咗張BB手仔相,


真係非常可愛,而且留言話:「小天使於昨天晚上,終於降臨到我們的身邊!我們心存感恩!平安喜悅!」

而到咗啱啱,Gigi又再更新微博,大晒呢位可愛混血小天使,又表示:「一直只是感受到你在我肚子轉動,今天終於可以抱著你,確切感到你的重量,看到你這個淺淺的笑容,一切的痛都是值得的!」睇番B女個樣,除咗繼承Gigi嘅精緻五官外,同時又有幾分似爸爸。

娛圈喜事重重,陳豪同陳茵媺2月26號先生咗第二胎,尋日就有靚媽Gigi,再次恭喜晒佢哋!

鍾意就快D Share啦!