掃呢頁CODE去手機

2015年3月10日 星期二

土豪金MacBook面世 配超薄Retina



其他影片:>>






除了Apple Watch之外,蘋果喺今次發布會果然公布埋最新一代配置Retina屏幕的MacBook,不過今次就不再稱為MacBook Air,而係叫New MacBook。

新機比之前MacBook Air更薄24%,


得13.1mm;更輕14%,920g,幾乎輕如無物。而纖巧秘密在於將原有USB、HDMI、充電等接口統一成全新的USB-C接口,一個接口就可以做晒充 電、屏幕輸出以及一般USB的功能。

最有趣係今次新MacBook竟然同iPhone一樣推出三款顏色,除了以往的銀色機身外,還有針對國內市場的土豪金以及太空灰機身。最平由$9,988起,4月10日正式開賣。

新機仲配備12吋2304 x 1440解像度Retina屏幕、Full size鍵盤,以及全新進化可感應力度(Force Touch)的trackpad。想入手嘅大專生或教職員,記得去教育商店買,可以平多四百蚊。
鍾意就快D Share啦!