掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

吳雨霏凸肚遊中環 [壹週刊 - 1309] 吳雨,吳雨霏,M1,



橫間衫令 Kary個肚更加凸,加上有傳佢先有後閃婚,令八珍都以為佢搞出人命。

同你吟一吟

吳雨霏凸肚遊中環

經歷數度離離合合, Kary吳雨霏今年初終於同初戀男友 Brian洪立熙响美國註冊結婚。成為人妻,洪太 Kary講過,佢同老公都鍾意小朋友,計劃將來生 3個,不過年中因為要响紅館舉行演唱會,所以呢段時間要好好做足安全措施,免得佗住個 B上台。

不過早排《壹》仔見到 Kary同朋友行中環,著住件橫間貼身衫,個肚明顯脹卜卜,咦!唔通搞出人命?

八珍索性直接問當事人, Kary解釋只係美麗嘅誤會:「我整親條腰,所以要戴住個腰封,我都好想有 BB,不過要開埋個演唱會先!」

又係喎! Kary得 29歲,就算想啤隊足球隊出嚟,都仲有時間!

著埋平底鞋,真係好有可疑。

同朋友等車,臨上車前, Kary同《壹》仔講拜拜。

Kary舉行合照會,見到歌迷抱一個佗一個,恨做媽咪嘅 Kary話相當羨慕。

同老公 Brian有晒共識,希望將來生夠 3個。

鍾意就快D Share啦!