掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

勝和高層避風頭 [壹週刊 - 1309] M1,



爆壹爆

勝和高層避風頭

警方對付黑幫,最常用方法係派出臥底(針)潛伏大佬身邊搜集證據。聽聞每個幫派入邊,都最少有幾個臥底,真係梗有一個在身邊。

警方展示搜出的武器。(《蘋果日報》圖片)

和勝和其中一名坐館子騰,兩個禮拜前就中咗「針」,被埋伏身邊超過一年,扮古惑仔嘅臥底探員「篤背脊」,指證佢從事黑社會活動。

話說兩個禮拜前, O記採取大規模反黑行動掃勝和,子騰唔知係咪收到風,行動開始前一刻,突然決定漏夜離港,但搜捕名單早已傳達,子騰經落馬洲出境時被捕。而佢三名頭馬「雞髀」、「細飛」及「歐銘」,之後亦陸續被拘捕。警方並搗破勝和三個武器庫、一個製毒工場及賭檔等。

爆哥又收到風,子騰被捕消息傳開後,一眾勝和高層都好緊張,雖然知道今次差人目標人物係子騰,但同一個社團,都驚會燒到埋身,捉返去問話係常識,仲分分鐘要逼佢哋爆料就大劑。

正所謂古惑仔有着數就聚,冇着數就散。為免麻煩,多名勝和大佬輩人物,事發幾日後匆匆離港,相約去東南亞避一避,順便當遊埠。而同子騰關係密切,當初掟錢捧子騰做坐館嘅「勝和太上皇」囝囝,有傳話佢事發後失蹤,差佬都搵緊佢。

捉臥底

行動中也搜出現鈔和賭博工具。(《蘋果日報》圖片)

另方面,臥底行動收網後,部分勝和古惑仔嘅 WhatsApp群組,近日開始玩「誰是真兇」遊戲,大家都在調查誰最有可能係臥底。呢兩日就流傳一張疑似臥底嘅生活照,大家都肯定係呢個人,仲話一行動後佢就消失,爆哥都見過疑似臥底張相,係個金毛,加個都敏俊髮型,望落都非常 MK。

講開勝和都有一個「魔咒」,就係每逢做過坐館,下一站就係坐監。好似前坐館「上水皇帝」白頭仔、「崩嘴崩」及陳安等都係咁下場。所謂槍打出頭鳥,警察無非想借成功拘控坐館來打壓黑幫氣焰啫!勝和現任話事人,除咗子騰外,仲有沙田 me、肥堅同埋 band仔光,佢哋都會喺出年三月卸任,相信會逐個被差人問話。

針無兩頭利,雖然話做得坐館預埋坐監,但個名響了朵,就唔愁冇老闆關照。所以而家勝和好多古惑仔吼住坐館呢個位,不斷狂擦幫內老叔父對鞋,搏佢哋舉手投自己一票喎,正所謂富貴險中求,出得嚟行,預咗要還。

洗米華送法拉利俾男人

上週澳門政府宣布,委任洗米華(周焯華)為澳門文化產業委員會委員,嘩!洗米華已經係政協委員,今次仲進入埋澳門官方機構任職委員,佢呢期真係紅到爆燈。爆哥十幾年前行江湖嗰陣,洗米華仲係喺回力賭場撈疊碼仔,十年人事幾番新,依家成日上封面,仲入埋政府做貴人,真係唔講個服字都唔得。

洗米華仲有段古,話說除咗對女朋友豪爽,對男性朋友一樣出手闊綽。幾個月前,洗米華就送咗部白色法拉利俾個老死。此人是誰?原來係新義安尖沙咀話事人細 B。

一個係澳門賭業猛人,一個係香港古惑仔,兩人究竟有咩關係,洗米華仲要送靚車咁大手筆?等我爆哥又爆料啦。原來洗米華同細 B識咗十幾年,當年洗米華未過澳門撈疊碼時,係喺佐敦嗰間 348 Disco搵食,而細 B又經常帶班兄弟去 348蒲,兩人因而認識。由於當時洗米華未彈起,手下唔多,每遇上麻煩事,細 B都會毫不猶豫幫手,出錢又出力,兩人因而成為好朋友。就算洗米華後來去咗澳門搵食,做埋賭廳老細發咗達,都仍然同細 B有聯絡,可謂有情有義。所以話,富貴冇深交,落難先見真情呀。

做兄弟嘅有今生無來世!﹙設計對白﹚

好感動呀!﹙設計對白﹚

港女潮飲威士忌

爆咗兩單黑幫秘聞,講番少少輕鬆嘢。呢排威士忌熱潮愈炒愈熱,搞到連日本機場,都決定唔再賣本土威士忌,留番高年份嘅酒俾本國嘅人,費事俾外國人搶晒啲貨喎,就可見群情洶湧啦。

四周缺貨唔緊要,爆哥朋友多,近排頻頻獲邀請,出席咗唔少試酒會。最開心係上週二,爆哥又去咗一個試酒會,仲識咗保利香港拍賣嘅靚女品酒專家鄭昀㬢( Xixi),同靚女摸住酒杯底,特別醒神,大家仲分享咗唔少飲威士忌心得。

Xixi話依家真係多咗好多港女轉飲日威,事關港女搵銀能力高,錢多自然咩都試吓,「我好喜歡食雪茄飲威士忌,啲男士見到,會話 so cool。」不過 Xixi話好多人未必識酒,吓吓都一開口就講價錢,「識飲酒嘅人,唔會睇價錢,只會睇鍾唔鍾意飲呢支酒,呢個係咩 style。講價錢係最簡單,但亦係最易出賣咗你識唔識飲酒嘅標準。」

為免在人前出醜, Xixi仲話,唔好一開始就追 17年或 21年高年份,應該由 12年入手,慢慢培養興趣先。而且佢建議多去高級餐廳,喺人哋個餐牌度偷吓師,就知道邊啲系列係最多人飲。其次當然就係買多啲、飲多啲啦。對呢點爆哥當然舉腳贊成,冇咩事多啲約出來飲杯呀,交流交流嘛,呵呵。

網傳日本機場所有日本威士忌都幾乎沽清。

請我飲 whisky,唔一定要貴嘢。﹙設計對白﹚

呢支輕井澤炒到上廿五萬一支。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到唔同料,同《壹》仔讀者過吓癮!

鍾意就快D Share啦!