掃呢頁CODE去手機

2015年4月9日 星期四

伍允龍 8年冇起色 鍾嘉欣死心分手 [壹週刊 - 1309] 嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,M1,



去年 10月,伍允龍第二部孭重飛的電影首映,鍾嘉欣亦有撐場。

探熱針

伍允龍 8年冇起色 鍾嘉欣死心分手

32歲鍾嘉欣跟武打奀星伍允龍拍拖八年,其間先後跟拍檔陳展鵬及有米教友彭紀諺傳緋聞,但她最後選擇留守男友身邊。年前,伍允龍終於有機會擔正做電影男一,以為守得雲開的鍾嘉欣興奮過度,肆意高調感情事,隨即被大台雪藏。事業有阻滯,伍允龍男一路亦無以為繼,今年二月,鍾嘉欣終於向撈極唔起的伍允龍提出分手,死心結束八年情。

保密協議

據了解,二月初被鍾嘉欣主動飛甩的伍允龍,跟前度早有協議,雙方都不會向外宣布分手一事。但上月底出席活動,鍾嘉欣被問會否為男友下廚時,以「我冇男友,只有朋友」暗示已回復單身。

「二月中祖藍同亞男結婚,佢哋都有去,不過當時已經分開咗,所以喺入面完全冇傾偈。」鍾嘉欣身邊人

透露。

女尊男卑,出道未幾就被大台力捧的鍾嘉欣,跟做武術指導出身的伍允龍於○七年拍電影《十分愛》撻着,但二人一直低調,直至伍允龍有機會做電影男主角,鍾嘉欣才以女友身份,在微博公開力推對方擔演的新戲。

鍾嘉欣早前出席影視博覽,跟合作過的胡杏兒相遇,二人大講心事,之後杏兒亦在 Instagram留言,叫她「要

開心」。

即刻有工開

回復單身後,鍾嘉欣獲解凍,由 Johnny Yim監製錄新歌。

擺埋一邊

「開始拍拖,嘉欣屋企人已經好反對,公司高層亦有詐型,話佢會被 Philip(伍允龍)拖累,咁多年來兩個人都好有壓力。前年嘉欣(一三年底)開演唱會,冇知會公司就叫 Philip去捧場, Herman(唱片部揸弗人何哲圖)好唔高興,之後就話嘉欣生肖唔夾馬年唔同佢出唱片。舊年十月,嘉欣又突然走去睇 Philip做男主角嘅《天師鬥殭屍》, Herman嬲多二錢,咪夾埋佢老婆(余詠珊),搞到嘉欣連《巨輪 2》都係得客串戲份,到而家都只係接咗部同黃宗澤拍檔嘅新劇。」

因為伍允龍被擺埋一邊,和大台仍有多年合約的鍾嘉欣,亦不得不為自己前途着想。

「最近一年,佢兩個嘅事業都好麻麻,心情唔好好易嘈交,嘉欣脾氣亦變得愈來愈差,好似之前 Philip搞生日 party,有個女仔貪玩,搽咗啲蛋糕 cream喺 Philip塊面咁小事,嘉欣都即時黑面發脾氣,搞到大家都好尷尬;加上佢覺得自己年紀唔細,要等 Philip事業有起色唔知等到幾時,加加埋埋令佢覺得再一齊都係冇結果,所以提出分手。」知情者說。

二月藍男結婚,身為基督徒的鍾嘉欣及伍允龍都有被邀請,不過二人在場內未有打招呼。

3月底跟徐子珊出席皮草活動,被問到會否為男友下廚,她暗示已經甩拖。

甩拖後,伍允龍經常黐住安子杰一啤食飯,近日更感謝朋友這段時間給予支持。

伍允龍是謝霆鋒的詠春師傅,而霆鋒私下亦稱鍾嘉欣為師母。

3月底跟徐子珊出席皮草活動,被問到會否為男友下廚,她暗示已經甩拖。

伍允龍去年 9月生日,鍾嘉欣抱狗到賀,當日壽星仔玩到一面 cream。

飲醉爆喊

八年情玩完後,據了解,何哲圖立即開綠燈,安排鍾嘉欣埋位錄新歌

出碟。

至於曾經力挽狂瀾依然箍煲失敗的伍允龍,幾乎日日搵住老死安志杰和 Jesscia C,做電燈膽三人行。有指早前他出席演藝人協會聚會時,因心情差飲醉爆喊。

「 Philip一向好克制,嗰晚乜酒都飲,仲要杯杯清,之後仲喊到收唔到聲,但大家問極佢都唔肯講。」一名幕後

人說。

致電伍允龍求證跟鍾嘉欣已分手一事,他說:「呢啲嘢唔回應住。(要等埋嘉欣一齊公布?)你咁夜打嚟(晚上十一點)我唔方便講。」翌日,伍允龍搵經理人擋駕,誓守他與鍾嘉欣保密分手的協議。

13年底,鍾嘉欣開個唱,陳慧琳做特別嘉賓,她在台上開心喊爆。

有指唱片部揸弗人 Herman對鍾嘉欣十分愛錫,但跟伍允龍戀情浮面後,即被送入雪櫃。

伍允龍第一部擔正的《惡戰》,跟安子杰打到飛起,不過未因而一戲成名。

當晚伍允龍亦出現為女友打氣,是二人拍拖多年來,首次以男友身份公開撐場。

鍾嘉欣在電視劇《巨輪》做女一,由於唔聽話,即將開拍的續集已被降做「客串」,冇得孭正。

女尊男卑

社會現象,女人倚靠有錢男友天公地道;相反,女友有財有勢,男方就會被睇低,女尊男卑的關係,難以長久。

何超雲陳山聰

11年,陳山聰越級撻着何家三房千金超雲,甚至拋妻棄事業,奢望有朝成為何家女婿,陪玩陪食傍實女友做小聰子唔夠三年,因女方拒打本給小聰子做時裝生意,導致分手。

謝婷婷安志杰

安志杰 09年跟性感女神謝婷婷拍拖,受惠女友人氣,帶挈安志杰亦頻頻接廣告出活動, 13年,有指婷婷嫌安志杰只愛玩唔上進,四年情玩完。

多人追

嘉欣 BB雖然不乏追求者,但她擇偶從不向錢看,有情寧願飲水飽。入行多年,只有伍允龍打動玉女芳心。

林峯

06年與林峯合作電視劇《溏心風暴》兼合唱片尾曲《心領》,有指男方對嘉欣 BB不停發功,管接管送,緋聞傳足兩年才停止。

伍允龍

07年,嘉欣 BB與伍允龍合作電影《十分愛》,因同是外國長大鬼聲鬼氣,一撻即着。

李傲寰( Felix)

11年,鍾嘉欣與在加拿大讀書時的舊同學李傲寰( Felix)約食飯被撞個正着,有指當時二人秘密拍拖, Felix又被踢爆有個拍拖多年的女友 Joyce。

彭紀諺

13年,王祖藍有心做媒,介紹屋企有米的教友彭紀諺給嘉欣 BB認識。

陳展鵬

14年,與陳展鵬連續合作《巨輪》及《大藥坊》成為熒幕情侶,傳出戲假情真。

鍾意就快D Share啦!