掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

劉青雲憑《竊聽風雲3》膺影帝 劉青雲,青雲,



【金像獎】劉青雲憑《竊聽風雲3》膺影帝

2015-04-19 22:30:00



「第34屆香港電影金像獎頒獎典禮」最佳男主角,由楊千嬅及五個小孩負責頒發,結果大熱門劉青雲眾望所歸,憑電影《竊聽風雲3》奪最佳男主角,呢個亦係佢第二次奪金像獎影帝殊榮。

頒獎前,千嬅問五個小女孩揀邊個做影帝,千嬅表示:「身後有四個哥哥,今晚攞最佳男主角,話畀校長聽,你哋揀邊個,小朋友唔准講大話。」當中有三個小朋友話揀青雲,仲讚佢好靚仔及型仔,台下青雲即搞笑掩面;另外兩個小孩嘉嘉及珠女則揀吳彥祖。

而青雲上台獲影帝時,就向小朋友搞笑話:「你哋肯定唔係將我認錯古天樂?」青雲感謝投資方,多謝爾冬陞﹑莊文強及麥兆輝,同時佢亦多謝《暴瘋語》班底;此外,青雲又多謝經理人阿May,青雲話:「你問我攞獎會唔會笑,我會0架。」

之後青雲發表愛妻宣言,佢話:「多謝我太太(郭藹明),女性觀眾鍾意聽,每次當我揸住太空船,飛到宇宙唔知邊度,你總有辦法令我安全返回地球。」台下郭藹明亦感動落淚。

恭喜青雲﹗

「最佳男主角」提名名單:

彭于晏《黃飛鴻之英雄有夢》

劉青雲《暴瘋語》

黃渤《親愛的》

吳彥祖《魔警》

劉青雲《竊聽風雲3》



(電視圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)





鍾意就快D Share啦!