掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

湯盈盈大肚4個月 照著3吋高踭鞋 盈盈,湯盈盈,



【金像獎紅地毯】湯盈盈大肚4個月 照着2吋高踭鞋

2015-04-19 18:02:00



攝影:陳順禎、陳慧安、陳俊強、葉君海

錢家樂拖住老婆湯盈盈恩愛到場,大住肚嘅盈盈仲著住高踭鞋現身,一向都係愛妻號嘅樂仔,就當然拖實老婆,仲行得好小心。喺影相嘅時候,記者就叫家樂仔錫下老婆個肚,不過就冇鍚,但就有摸摸老婆個肚,真係好晒恩愛又晒溫馨。

盈盈就話依家大咗肚4個月,之後家樂仔就話:「其實呢一個嘅重擔都幾大,不過都開心嘅。」對於老婆著高踭鞋現身,家樂就話:「都ok,最緊要小心。」講到老婆可唔可以攞最佳衣著獎,佢就講笑話肚入面嗰都有著衫。

兩人又笑笑口謂BB性別,但就想遲少少先講,想大家估下,但男女都冧,總之只係想小朋友有個伴。嘉樂仔話家姐都知媽媽陀緊B,有時都會去錫錫媽媽個肚,好sweet。

盈盈表示預產期係9月尾,至於會否封肚?佢話:「唔知呀,我好鍾意大肚嘅感覺,呢胎都陀得好舒服,但就易攰,而且肥咗好多,依家134磅,好似頭細身大咁。」又笑道終於可以唔使縮肚喇。嘉樂就話:「以前係我點佢0架嘛,依家就要幫佢斟茶遞水囉。」





錫晒老婆







終於唔使縮肚喇







巧合



鍾意就快D Share啦!