掃呢頁CODE去手機

2015年4月25日 星期六

王浩信晒Big鵰 朱千雪:三點式多布過佢 王浩信,朱千雪,



王浩信喺鬧市大晒Big鵰,搞到鄰家少女朱千雪都突然「狂野」起上嚟,除咗興奮傻笑,仲要嚇到脷都伸埋!

next 1/1 pre

雖然話為咗套劇已經做好咗豁出去嘅準備,但王浩信影相時個樣依然相當靦腆。

next 1/1 pre

呢吓舉高雙手,到底係向邊個投降呢?

next 1/1 pre

王浩信唔單止晒big鵰,仲要畀埋八月十五大家睇,再加埋結實胸肌,真係一次過滿足晒大家所有願意呀!

next 1/1 pre

王浩信唔使拍嘢嘅時候,基本上都係遮住個Big鵰,呢個好明顯係止蝕嘅行為,小編係指被人睇蝕咋。

next 1/1 pre

朱千雪嘅表現真係好hyper,唔通佢慶幸緊着泳衣喺街度通街跑嘅唔係自己?

next 1/1 pre

做訪問期間,朱千雪不時「目及」住王浩信,究竟所為何事呢?

next 1/1 pre

王浩信呢吓唔經意嘅露點,好過份咯!

next 1/1 pre

王浩信拍呢場戲真係好辛苦o架,唔單止起勢係咁跑,仲要不斷體力勞動,同埋起身踎低、起身踎低,真係睇見都辛苦。

next 1/1 pre

朱千雪原本同王浩信一齊跑,之後千雪就愈跑愈快,最後賣甩王浩信向前衝,都正常嘅,王浩信要孭住雪妮咁大個人喎,想跑得快真係好難咯。

next 1/1 pre

王浩信雖然喺鏡頭前一鼓作氣孭住雪妮係咁跑,但當導演嗌cut後,王浩信即刻靈魂出竅咁款,唔單止「紅都臉晒」,仲要腰都直埋。

next 1/1 pre

雖然場戲辛苦到咁,但難得王浩信依然笑住咁完成使命,專業!

next 1/1 pre

王浩信(左起)、雪妮、朱千雪

next 1/1 pre

王浩信同陳自瑤,之前都畀《東網》獨家影到鴛鴦戲水,當時王浩信已經大晒健碩身材。

next 1/1 pre

陳自瑤自己得閒都有晒吓泳衣look。

next 1/1 pre

好耐之前已經秘密練「肌」嘅王浩信,呢日為咗新劇《EU超時任務》剝剩底褲通街跑,展示其驚人「Big鵰」。唔知係細路女未見慣世面,定還是王浩信真係太「強」,同劇嘅朱千雪拍攝期間不時偷望「BIG鵰」,仲一度忍笑伸脷,令原本已經好搞笑嘅場面更加funny。

王浩信昨日為新劇《EU》犧牲色相,在旺角與前港姐朱千雪及資深演員雪妮拍外景,劇情講述王浩信除剩底褲,勇救「媽咪」雪妮,不但要拖着雪妮在橫街窄巷內穿插,更要孭起雪妮,感覺比拍武打片更消耗體力。由於動作場面吸引,加上王浩信渾身是肌,現場吸引不少少女及太太圍觀,齊齊舉機爭影閃卡!

谷肥拍劇冇打底

而全情投入的王浩信,則未有受圍觀人士影響,在酷熱天氣下,孭住雪妮跑來跑去,雖然雪妮能夠一親王浩信「肌」味,但她似乎並不享受,更一度乸口乸面,一落地更即用濕紙巾抹手,令在旁的朱千雪睇到眼凸凸!

狂食腩肉白飯增肥

王浩信事後表示赤裸上身是為配合「土豪村長」角色,又直言冇為「小浩信」打底:「唔知着底褲仲可以點打底!依家肥咗十磅,其實之前拍《東坡家事》都除過褲今次監製都叫我盡食,叫我老婆乜都整啲,食腩肉呀、食多兩碗白飯呀,仲食埋消夜,但我一路食就一路內疚,仲要得一個月時間增肥,我都盡食o架」

自認賤男

至於朱千雪,則自嘲拍埋王浩信身邊要投降認輸:「今次我輸晒就算着三點式都多布過佢!(再少布啲?)電視尺度應該唔得!」她又自爆之前不覺意摑了王浩信一巴:「我哋排緊戲嗰時,唔覺意真係打咗佢一巴,太投入喇!」王浩信即自嘲是賤男打圓場:「我個角色係一個賤男,成日都畀佢打,畀人打到最甘都係呢套劇!(畀人打咗幾多次?)真實就一次,其他就唔好提喇!」

陳自瑤唔怕老公被睇蝕

呢邊廂王浩信拍得勁投入,那邊廂老婆仔陳自瑤(YoYo)亦唔怕老公被睇蝕:「平時去沙灘游水着泳褲都一樣!只係依家搬咗出市區啫!(覺得老公身形點?)Ok睇佢自己滿唔滿意,我就唔太高要求!」問到夫妻檔性感演出會否更駕輕就熟,YoYo未有表現抗拒,並說:「睇劇情有咩需要,作為一個演員,唔理係咪老公,工作上都係對手!我哋好專業!」

鍾意就快D Share啦!