掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

揭胡定欣金毛新歡 廁所媾Jeana 定欣,何佩瑜,Jeana,胡定欣,



揭胡定欣金毛新歡 廁所媾Jeana



其他影片:>>






揭胡定欣金毛新歡 廁所媾迷幻Jeana

現年33歲的胡定欣自去年11月宣佈與拍拖兩年的廣告界才子男友沈柏淳(Patt)分手後,日前被拍到與45歲的音樂人陳明道(Terry Chan)拍拖,儘管男方去年曾被本報拍下與何佩瑜(Jeana)夜蒲兼在廁所gathering,定欣昨接受電話訪問時力撐新歡:「我認識嘅佢係一個好好嘅人,一定唔係咁嘅人。」

胡定欣與闊少Patt去年已經達到談婚論嫁的階段,可惜因男方被拍到偷食斷正,最後定欣決定一斬情絲。不過單身不足半年,定欣已經火速找到新歡,昨日有報道指定欣與音樂人Terry拍拖,上周兩人齊齊欣賞單立文(豹哥)演出的舞台劇《嬉春酒店》,完騷後再會合李施嬅(李詩韻)等人到九龍城打邊爐,拎車期間定欣主動蹺實Terry的手臂,最後更齊齊返回她位於將軍澳的新居。在睇騷前一星期,曾經有人目睹素顏的定欣與男方在將軍澳撐枱腳,當時她未有理會途人的目光,一直搭住男方膊頭行。

能夠令定欣放膽再愛的新歡Terry,是活躍的音樂人,91年更憑梅艷芳主演的電影《何日君再來》的歌曲,獲台灣金馬獎最佳電影音樂提名,亦曾為不少天王天后擔任唱片監製及個唱音樂總監,難怪與新秀出身的定欣份外投緣。不過在去年9月,愛夜蒲的Terry被本報影下與Jeana結伴去party,Jeana更被目睹與Terry入廁所gathering,事後Jeana忽然醒神地行出來。



上周四【主動出擊】

■上周四凌晨胡定欣蹺實新歡Terry有講有笑。圖片



去年9月【喜愛夜蒲】

■胡定欣的金毛新歡Terry與Jeana去年9月結伴去蒲,二人更被目睹入廁所gathering。



■胡定欣日前被揭與Jeana的舊愛音樂人Terry拍拖。資料圖片

力撐Terry係好人

定欣昨日在電話被問拍拖一事,她甜笑地說:「我冇乜太多回應喇,只可以講佢係一個我認識中嘅一位朋友。」追問有否發展機會?她說:「了解中,我認識中佢係一個好好嘅人,大家了解吓。」有指今次是豹哥的介紹下, 締造這姻緣,定欣則說:「雜誌係咁講,我唔講太多。」後來提及Terry與Jeana入廁所gathering一事,定欣力撐新歡說:「我冇睇過報道,我認識嘅佢係一個好好嘅人,一定唔係咁嘅人。」



■Terry曾與林憶蓮及謝安琪等多位歌手合作。微博圖片



Jeana:佢死梗啦

Terry昨則透過短訊說:「兩個單身好朋友好support大家,係一件好normal嘅事,大家經歷過唔開心時間都想大家開心,發展空間順其自然喇!」 Jeana昨亦在電話中笑說:「唔怪得呢排我同幾個朋友約極佢出嚟,佢都唔得閒,原來係有異性冇人性,哈哈哈,收到晒,無論戀情真與假都戥佢開心,祝福佢,不過過幾日我搞生日party,佢死梗」身為定欣好友的胡杏兒昨亦說:「最緊要佢開心。」

採訪:何慧斯、陳杰

鍾意就快D Share啦!