掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

孝蟹恨復出 乜都夠膽講  51歲邵仲衡:要有 quality先有人記得㗎 [FACE - 416 - 專訪]MF, 邵仲衡,



真人騷

孝蟹恨復出 乜都夠膽講  51歲邵仲衡:要有 quality先有人記得㗎

一套《大時代》,讓全城對一眾娛圈失蹤人口再生興趣。

不過以失蹤人口嚟計,邵仲衡蒲頭後曝光一枝獨秀,重播首週「孝蟹」都仲未出場,已經連做廿個訪問,電話一打通,佢第一句就係:「廿個訪問有十個叫我上天台,今次唔上天台得唔得?」

出鏡比活躍人口更活躍,邵仲衡都認,有兩個原因。

第一, 87年入大台、 94年離巢,拍劇年代兼職經營室內設計生意,向外闖去咗開越野車專門店,當紮時唔恨,到𠵱家搵到唔使做,佢先話恨復出。

「你唔專注,製作人睇得到,觀眾都睇到。我做戲,有乜理由講車啲版位仲大過上娛樂版?以前錯過,我唔想再錯。」

第二,爆大鑊話全民公認頂級超卓好男人劉青雲撬牆腳、人品麻麻,踩三屆視帝黎耀祥演技,又唔怕俾人知當今 I.T老闆娘邱淑貞係舊愛,夠膽講到咁,梗係日日有報見。

「係就係,唔係就唔係,照直講啫。嗰啲人對你哋嚟講係巨星視帝 whatever,同我係同期出身,我都係觀眾嚟㗎嘛,有權講㗎!」

我索到浸霸氣!正是丁家四兄弟,唯獨大佬孝身上至見到嘅霸氣:「好感恩,今時今日仲有咁多觀眾記得我,不過都要有啲 quality,先有人記得㗎!」

雖然已經 51歲,肥咗三個碼(近日為健康減肥廿磅),啲霸氣竟然仲喺度。

但請留意,霸氣又唔等同燥狂,「如果唔走一早做咗乜做咗物」又絕對唔會出自邵仲衡把口:「同樣角色同樣機會,遇着我可能甩轆呢?自己嘅人生嚟㗎嘛,我都係順住條路行啫,有咩好後悔?」

做咗幾十年人,唔通亂噴咩?

幾時開始再起戲癮?

電影《點對點》。之前港台都搵我,但我實在頂唔順……叫我做個朝早耍太極、會教人嘅阿 Sir喎,我都唔係嗰啲人。《點對點》開頭大家都雪中送炭,冇收咩錢,跟住錦上添花有陳豪,就變咗陳豪復出影壇第一炮,但呢啲又唔怪得電影公司,在商言商佢哋有權咁賣個產品,但咁做聰唔聰明呢?

你覺得唔聰明?

俾我去做 marketing就唔會咁喇,對陳豪又唔好,對成套戲都唔好,都冇將個產品最好嗰面騷出嚟!《點對點》最好嗰面係香港歷史同典故吖嘛,香港開埠一百七十幾年,共產黨先得六十幾年咋嘛!我哋有好多好嘢唔受尊重,香港島你行山會見到六條碑石,由灣仔伸展到去上環,啲碑石寫住一九零幾……妖,隔籬擺個垃圾桶喺度喎,好低 B囉我覺得,人哋年年去巴黎去 New York,就係睇歷史,人哋保留得好吖嘛!巴黎方圓幾百里都係舊樓……點解有鼠患啫,就係棟棟樓都百幾二百年,梗係有鼠患

No.1前度:邱淑貞

網上圖片

'87《超級新星大賽》《忽然 1周》圖片

'89銀河十星

咁焦點擺咗陳豪度有咩唔好?

佢做戲冇問題,但成個 product推出去,冇表現到最強嗰一面。《點對點》最好嗰一面係呢一班人,呢一個城市嘅故事,係傳統嗰樣嘢。對電影唔好,對演員都唔好,成條橋扭過頭囉……有小小可惜。呢套戲擺到明就係好,你睇下香港電影金像獎咁「圍威喂」都揀佢就知啦。

好直接喎你講嘢都?

點解唔直接啫?唔通帶你遊花園咩?當然我都有篩選過啦,我都做咗幾十年人,唔通亂噴咩!好過你過後:妖……邵仲衡……妖。

但係你連劉青雲、黎耀祥嘅演技都夠膽彈,真係好夠膽講。

對你嚟講,佢可能係影帝巨星 whatever,但對我嚟講佢係同期,黎耀祥試過馬來西亞拍戲住埋幾個月添啦,我覺得唔妥咪唔采囉。我覺得「柴九」唔啱黎耀祥咪唔啱囉,你唔覺得「柴九」應該係要粗線條啲咩?應該係黃德斌嗰啲做嘅咩?我係觀眾嚟㗎嘛,有權講㗎!比如阿「某君」,人哋問到我咪照講囉,人哋老婆嚟㗎,的而且確,冇拍拖就係冇拍拖,照直講啫。

No.2前度:劉美娟

美麗誤會:郭藹明

網上圖片

蓋鳴輝浸大戲味 un頂 able

呢個美麗的誤會傳媒都炒咗好耐。

喂呀,我同佢拍套劇,講嘢唔超過十句。要避嫌,你知阿某君個人……個性格吖嘛。同某君開工開頭有講有笑,忽然間鞋口鞋面、衰衰格格,同女朋友講,原來佢一直追緊我女朋友。唔係追唔追人哋女朋友,係一樣還一樣,唔好喺工作度吖嘛……跟住都冇合作喇,我都出咗嚟(離開大台)。

你想當年都係咁㗎?

想當年都係咁,不過冇機會講嘢咋嘛……因為一早𡁻咗我啦。我仲記得當年叫我去維園做活動,一畢業就走出嚟,冇人教過我點對記者,一完十幾廿個圍埋嚟:「你係唔係同亞邊個邊個分咗手?」吓?大佬,𡃁仔分咗手已經唔 happy,仲要同你講?你估我點?笑死你,廿零歲仔,我轉頭走咗去……跟住就冇記者鍾意我。我嗰陣時點知人哋要交功課啫?一出嚟就擔正,日日 06至 27,邊顧得同記者打交道,跟住咪瀨嘢囉,咪俾人話我唔合作囉……

咁有冇得罪高層?

點會啫?我識林馮美基㗎嘛,即係煮咩都要落雞汁嗰個,佢跟住係招仲文、肥 Ben、跟住先至到樂小姐吖嘛,好似話𠵱家都唔係樂小姐啦,余詠珊吖嘛。

𠵱家有冇睇無綫?

《大時代》囉……其他噏唔出,冇乜興趣。前排有睇阿 Mo(陳豪),嘩!五分鐘已經頂唔順……好得人驚,啲人係話,做大戲嗰啲人(蓋鳴輝)有浸味㗎…… un頂 able。

點解離開咁多年,啲戲癮𠵱家先至起?

其實我開頭放低啲生意,係想返香港抖下㗎。你知大陸,吸埋嗰啲氣,飲埋嗰啲水,好傷㗎嘛。跟住港台搵我,我幫下手,咁就有人留意喇。

喺內地做生意咁多年,點解冇人搵你?

我都唔喺香港,我上車版全版 full page,形象太過「車」喇,我𠵱家仍然好多車,但人哋搵我,我都唔影車。我想分開啲,以前錯過,我唔想再錯喇。

以前你覺得你錯過啲乜?

形象問題,我冇理由做 TVB嘅時候做設計做裝修嘅訪問……要變喇,唔同以前做仔,要集中精神。到今時今日仲有咁多人記得我,我好感恩。都要有咁上下嘅 quality,先有人記得㗎。

十年前已經唔使做

冇走嘅話,你覺得你嘅演藝事業會行到去邊?

點會唔出嚟?一定要走,出邊多機會,喺入面爆一倍騷都係有限錢,我都要為自己打算,但佢(大台)就覺得我唔乖囉。你冇計,佢就覺得你冇價值,有計,佢又話你唔乖……你把口細佢把口大,佢係老闆,你唔夠佢講咪自己做老闆囉。嗱,唔係批評,呢個行業好多嘢好原始。

點解咁講?

大哥主義啦,全部聽晒你講……紅起上嚟自我膨脹、目中無人,跟住得罪晒人,燥狂症,又冇嘢撈。

呢行邊個燥狂?

你話呢?好多好多呢啲嘢都係俾人奉承出嚟,荷里活都一樣。我覺得我好彩,一路有接觸出邊嘅真實世界,可以比較、可以平衡,呢個係好處,但係唔好處就係唔夠投入。我對呢行唔投入,製作人睇到,觀眾都睇到。𠵱家就好喇,生活嘅擔子冇咁重……

聽講你已經唔使做?

我唔使做好耐喇!其實我三十零四十歲時,搵落嘅已經夠食。你做一份工咋,我由廿歲入電視台已經做兩份喇!以前室內設計,之後係車,但我始終好鍾意呢行,雖然呢行好多古靈精怪嘢,好似拍咗收唔到錢、或者開頭傾嘅嘢同入場拍係兩回事( 94年三級片《不扣鈕的女孩》)。電影圈圍威喂,鍾意用自己班底關照自己人,我又冇做呢啲……有自己生意,老實講,如果我全身投入,𠵱家可能又唔同光景呢?

條路自己行出嚟,這些年見到人哋攞獎走紅,有冇後悔?

自己嘅人生,我都係順住條路行啫。我唔係嗰啲人,同樣角色同樣機會,都要撞啱其他環節先至得,求其一樣出事已經甩轆,邊有得預?呢行都係講技巧,呢句說話我始終記得,智叔嘅太太陳敏兒同我講,呢個行業充滿危機,你得就始終會得,但係盛放得快就凋謝得快,呢個係大自然定律。

係咩?得就始終會得?好多等咗一世都冇機會。

我始終覺得,俾人埋沒一世嗰啲人係自己攞番嚟。

'92《大時代》《蘋果日報》圖片

'93《不扣鈕的女孩》網上圖片

幸福現任:太太 Wendy

網上圖片

'12《沒有牆的世界》圖片

'14《點對點》《蘋果日報》圖片

都博士

除咗介紹佢入行嘅邱淑貞,同拍過十年拖嘅劉美娟,邵仲衡話電視台年代仲拍過五、六次拖,暗示個個都靚,個個都出名:「唔講邊個喇,一班後生一齊做嘢,拍幾個月拖有幾閒?」

點解你啲舊愛個個都嫁得咁好?(其實都係講緊邱淑貞)

「你唔好話我識揀?冇嘅,好女仔梗係際遇好㗎」

11年前,邵仲衡同圈外女友 Wendy結婚(不過大仔已經 14歲),十幾年前已經賺夠、兩個兒子一早送咗去英國讀書,唔只前度,其實邵仲衡嘅現任一樣幸福。

「做咩都要講 interest,同佢開始因為 interest,十幾年個 interest仲喺度㗎!我同邊個一齊過佢乜都知,不過佢唔睇我做戲,淨係睇埋啲韓劇、睇都博士,嗰啲我頂唔順囉。」

大佬孝,係「都教授」,唔係「都博士」呀喂。

鍾意就快D Share啦!