掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

同新歡做運動 夾胸樂基兒索番晒 [FACE - 416]MF, 基兒, 樂基兒,



谷胸上陣嘅 Gaile睇嚟已經搣甩肥肉,仲大晒事業線出席活動,果然係專業 model喎!

全知言

同新歡做運動 夾胸樂基兒索番晒

回歸香港繼續 model生活嘅樂基兒( Gaile),早排被指又有新歡仲齊齊去滑水,但向來唔太講感情事嘅 Gaile,上週日出席公開活動時,就照舊指定對白:「都係普通同朋友做 exercise。」

既然感情事唔提,惟有睇番身材月前 Gaile就話會努力做運動令身形靚番,果然 Gaile手臂、 pat pat都返晒嚟。上週五( 8日)出席活動時仲好大方地夾胸大晒事業線添!講番佢位新任疑似男友先,據知係一位金融才俊,不過 Gaile就話會繼續同佢出街,「做運動唔驚得咁多。」希望 34歲 Gaile可以快啲搵番位真命天子拍吓拖

Gaile雖然曾經拆過彈,不過有 B級身材嘅佢,又點會完全無料到呢!

同場仲有 Jessica C.同埋莊思敏,不過大家都着得咁密實,風頭又點會唔俾 Gaile搶晒吖!

上月底全知言就喺中環街頭撞過 Gaile,當日佢買完一大袋健康食品準備上的士走人,食得健康,又做運動,點會唔 fit!

鍾意就快D Share啦!