網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月23日 星期六

阿B擺酒賺錢變蝕本 偉仔阿倫表明唔再俾人情 娛樂,阿B,譚詠麟,阿倫,梁朝偉,偉仔,鍾鎮濤,

&



其他影片:>>






鍾鎮濤同范姜上年8月去咗峇里島舉行婚禮,過百圈中好友都有出席,但就鬧出唔少風波囉。

有人爆佢要賓客掏荷包俾機票同住宿,仲要指定入住6星級酒店,每個人圍到2萬蚊港紙一個,仲要未計人情喎,搞到有賓客嫌揦脷。尤其賓客大多為名人巨星,人情比一般豐厚,喺少支出多收入嘅情況下,阿B自然被人指借婚禮賺錢。

就算今次喺香港補擺喜酒,同樣被指吸水,當事人更一早反駁:「如果真有得賺,我每個月都擺一次好了」。事實上賓客「你精我都唔笨」,上年缺席峇里島婚宴嘅劉嘉玲、梁朝偉就表示:「一年前已經送咗」;老友譚詠麟亦話:「冇帶啲乜喎,呢啲都係俾一次。」睇嚟阿B嘅如意算盤唔太打得響囉。

鍾意就快D Share啦!