掃呢頁CODE去手機

2015年5月9日 星期六

徐若瑄胎位低需臥床 被斥「嬌氣」:我只是努力愛子的媽媽 徐若瑄,



【強國網民】徐若瑄胎位低需臥床 被斥「嬌氣」:我只是努力愛子的媽媽

2015-05-09 14:50:00



徐若瑄fb圖片

強國網民同打手一樣(或曰五毛),鬧人嘅手法理由,都令人O嘴。好似Alan Mak代表保守黨出戰、成為英國800年來首名華人國會下議員。Alan表明對「華人」呢個標籤好抗拒,亦強調從不用中文名(麥大粒),咁樣樣又俾強國網民鬧。內容都係嗰啲啦。

又如因為胎位太低、加上之前因為急性腸胃炎上吐下瀉嘅徐若瑄,住院臥床吊鹽水安胎近1個月。依家出咗院,醫生仍需囑咐佢即使返屋企休養,仍需臥床近6個月,直至生B為止。

點知,咁樣樣又俾強國網民鬧佢「嬌氣」。就連徐若瑄話自己4個月用18罐妊娠霜,老公幫佢搽按摩油,一日食6餐,醫院特別服務幫佢洗頭,等等等等,都俾強國人話係「嬌氣」,例如話「用了18罐妊娠霜,一周一罐太誇張了」、「年輕時候沒保護好身體,現在受著吧」、「哪個女人不生孩子,何必這麼折騰?」(新聞連結: http://bit.ly/1IYmTLn )

徐若瑄陀B已經辛苦豬,既擔心自己係高齡產婦,又需長期臥床,已經備受壓力。喺自己個fb share懷孕心情,都係想分享下解下憂,點知咁樣樣都係罪名。

幸好徐若瑄亦識得諗——ignore。今午佢再於fb貼出是日餐單,包括清燉牛肉牛筋湯麵同貢丸、荷包蛋等等,並寫道:「至於少數惡意人的主觀觀點,並不會影響我。畢竟我只是乖乖聽醫生的安排臥床,努力愛子的媽媽,而全家人也大力支持照顧我,一切都是為了護寶,而非我嬌氣又矯情的要人服侍。

「我何嘗不希望自己可以像其他孕媽可以自由來去,只可惜我非那種幸運情況,我也好想可以去慢慢逛嬰兒用品店,感受第一次做母親的所有完整過程⋯只是我連下床走路都還沒有被醫生允許⋯:)若非下床不可,目前還只能靠輪椅代步。」

聽日就係母親節喇,小瑄,好好同老公及BB享受這一天吧!









「每天臥床的日子、我美好的一天從打針開始!打完就刷牙洗臉、吃早餐、吃藥、吃後在床上運動我的手腳、然後開始充電:看書、電影、劇!很快的中餐時間就會來到~」



「如今髮型師Sunny(我旁邊那位)已是3個孩子的媽、化妝妙妙2個孩子的媽!妳們真的好會生又依然努力不懈的工作著!敬女人!」



「六天來第一次的5分鐘太陽!!!好知足!!」



「向來習慣自己洗頭的我,由於醫生還未批准可以下床,5天也漸漸油起來還好打聽到醫院有到房洗頭服務~費用以頭髮長度來計算!」

鍾意就快D Share啦!