掃呢頁CODE去手機

2015年5月9日 星期六

31歲張嘉兒 9月嫁金融才俊



【港姐嫁得好】31歲張嘉兒 9月嫁金融才俊

2015-05-09 13:34:00



準新娘今早在微博貼婚紗相宣佈喜訊,但啲相唔夠大,睇唔清新郎俊朗樣子。 張嘉兒微博圖片

「原來茜伊沒有騙人,真係有命中註定ga!嘉兒找到『The One』 喇!Yes, I am getting married! I am so blessed to have found you in my life, thank you for choosing me Nate!」現年31歲嘅07年港姐冠軍張嘉兒,在微博宣佈婚訊,同34歲圈外男友金融才俊日Nate結婚。「茜伊」,就係張嘉兒於《愛,回家》角色名字。

去年五月先至話未有計劃結婚,仍是儲錢階段嘅張嘉兒,於今日刊出之周刊訪問中透露,早於選美之前已在溫哥華認識Nate,但因為當時佢當選冠軍,故選擇留港發展,兩人分開兩地。男方keep住一年來港三次見嘉兒,但好快就維繫唔到,分手收場。

分手兩年期間,張嘉兒一次返溫哥華,再見番Nate,覺得彼此都改變咗成熟咗,亦重新有feel,於是好自然地再走番埋一齊。張嘉兒自言,Nate俾到佢最幸福、安樂、穩定同sweet嘅感覺。而Nate為咗嘉兒,更犧牲自己喺溫哥華嘅事業,將基地搬來香港,朋友圈、生活種種重新適應,令嘉兒感動不已,立願非Nate不嫁。

2013年,Nate帶嘉兒去加勒比海旅行期間求婚成功,今年九月,兩人將於溫哥華舉行婚禮,之後返港擺酒。嘉兒自言婚後仍會工作,亦計劃生B,但如果有BB的話,就會考慮返溫哥華生活,因為覺得當地始終較適合小朋友生活,故為了下一代,張嘉兒自言放棄事業亦在所不計。

一定要幸福啊茜伊!



張嘉兒微博圖片



張嘉兒微博圖片



張嘉兒微博圖片



張嘉兒微博圖片



鍾意就快D Share啦!