網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月31日 星期日

韓星元斌今日迎娶李娜英 李娜,





其他影片:>>






現時37歲嘅韓片《殺手代父》男星元斌,同36歲女友李娜英拍拖三年多,感情一直穩定,早前傳過李娜英懷孕,會同元斌舉行婚禮,不過當時二人就否認。但今日韓國時間下晝兩點,就有韓媒影到二人於韓國江原道秘密結婚,現場有約50多名至親著哂禮服到場。

而婚訊傳出後,兩邊嘅經理人公司都直認兩人結婚,表示:「兩人於今日舉行婚禮,喺元斌嘅家鄉接收親友嘅祝福。於五月呢個陽光明媚嘅日子裏,二人訂下默默守護對方一輩子、照顧雙方父母嘅約定。」

公司又解釋二人秘密結婚嘅原因:「因為係人生中結下誓約嘅重要日子,所以當事人希望能夠安靜地度過。」

對於有指二人奉子成婚嘅說法,公司就否認,並表示:「二人嘅夢想係同可愛嘅孩子組織家庭,不過最快要婚後兩年先會傳來好消息。」事務所又表示二人目前未決定蜜月旅行嘅時間,婚後二人就會於首爾嘅方背洞展開新生活。

事務所又透露,二人早前因為要準備婚禮而減少工作,不過舉行婚禮後,二人將以演員身份回歸,並承諾會以好作品會粉絲。

大家就一定熟元斌,而其實對李娜英應該都唔陌生,佢因同韓流天王Rain合演重頭劇《逃亡者 Plan B》,又同黎明亦特別有緣,先後3次同黎明合作,二人最早於1999年而因合作《非我莫屬》MV而結緣,之後又合作韓國電影《天士夢》,而黎明2004年拍攝同王菲合作嘅電影《大城小事》時,李娜英亦有友情客串。

有網民影到婚禮情景
鍾意就快D Share啦!