網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月31日 星期日

葉世榮:世榮約家強Paul傾停火協議 世榮,黃貫中,Paul,家強,葉世榮,



2005年,世榮(左起)、家強和Paul三子舉行完告別演唱會後便宣告正式解散,三人最後一次同台已是2008年的事。

next 1/1 pre

世榮(中)返港分別約家強(右)和Paul傾停火協議。

next 1/1 pre

前Beyond成員葉世榮有意於年底假紅館舉行Beyond合體慈善演唱會,可是因兩位舊隊友黃家強與黃貫中(Paul)反目成仇,演唱會進度如膠着狀態,日前世榮為慈善演唱會再努力,趁返港拍攝新唱片照時,順道私會家強和阿Paul,不過世榮覺得「未係適當時候」,故分別約見,並望大家定下「停火協議」,令演唱會可以順利進行。

身在北京的世榮透過長途電話表示:「當聚吓舊,傾吓啲仔女經同生活軼事,都有同佢哋講慈善演唱會嘅構思,不過係好初步。」問家強可有抗拒?他謂:「我係演講咁,佢都有聽我講,但未有大進展,大家不如嚟個停火協議外界亦畀啲時間我哋三個,我對個騷係有信心,但有信心唔代表一定成功,(好頭痛?)好難做,我係想將黃家駒嘅包容、和平、愛心延續畀年輕人,我覺得有乜嘢,不如大家當面講,最唔鍾意喺微博、facebook講,有其他人加把口,就會變成紛爭。」

阿Paul一直話Ready

至於Paul的反應?世榮大讚昔日火爆的他相當平靜,當他到訪Paul位於土瓜灣的Band房時,有大開眼界之感:「阿Paul畫咗好多畫,啲畫掛滿牆,好靚,Paul仲話嗰啲只係一小部分,仲有好多喺倉,我提議佢開畫展,佢話自己未夠班喎。(Paul答應你開騷?)佢一直都話Ready」世榮有信心總有一日三個人走在一起,但現時只是未是最佳時候。

鍾意就快D Share啦!