掃呢頁CODE去手機

2015年5月14日 星期四

谷奶梁詠琪復工 驚變E奶GiGi! GiGi,梁詠琪,



【短片】【由冇變有…】谷奶梁詠琪復工 驚變E奶GiGi!

2015-05-14 19:36:00



其他影片:>>






【由冇變有…】谷奶梁詠琪復工 驚變E奶GiGi!

39歲的梁詠琪(GiGi)於今年2月28日順產誕下6.6磅混血小公主,取名「Sofia Crespo Leung」。今日係GiGi產後首度現身公開場合,與王馨平、琦琦、馬詩慧與女兒王麗嘉及Cara G等,齊到中環出席鞋履品牌Castaner活動。

一身春夏花裙嘅GiGi明顯仍未修身,上圍更連升幾cup,變成「E奶GiGi」。被問老公Sergio有冇讚amazing?GiGi自言有苦自己知:「我餵人奶,谷奶好辛苦,只係好睇。依家全部內衣同鞋都唔啱size,要買過晒新,就連結婚戒指都唔啱戴;但成個過程好開心,餵完奶BB會望住你笑,係一件好快樂嘅事,令我唔捨得出街。」

問囡囡似邊個?GiGi就話﹕「闔埋眼似我,打開眼、鼻同頭形都似daddy。」

GiGi是素食者,產後要多吃白飯、准山、紅蘿蔔、蕃茄及荳奶等補充體力,現階段唔會急住修身。咁會唔會快快追多個?佢話﹕「我生完一個星期,老公已經問。但我仲好記得嗰種痛楚,等我忘記咗先啦,打算出年生多個兄弟姊妹陪佢。但打算年尾拍部戲,所以都要先減肥。」



攝影:陳俊強



呢張劇照…依家不是夢了!



唔叉腰效果



叉腰效果



正面睇,好澎湃!

鍾意就快D Share啦!