掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

唔玩收購真身 殺入高登 蕭定一:我一定叻過腦燒 [FACE - 418 - 專訪]蕭定一,MF,



真人騷

唔玩收購真身 殺入高登 蕭定一:我一定叻過腦燒

一走進中國 3D數碼和謎米位於鰂魚涌的總部,第一個感覺好繽紛:

個 pantry成千幾呎,有得篤波有得打乒乓波,有跑步機有跑馬機,成村員工圍住張大圓枱食午飯,還有人洗緊料煲緊老火湯。

一走進蕭定一的辦公室,第一個感覺好日理萬機:

大班椅的後面放滿了家庭照,蕭定一面前對着兩部電腦,一邊 mon住股市,另一邊 mon住高登討論區……

冇錯,就在訪問前一天( 19日), 3D數碼主席蕭定一用全朵開通高登戶口,第一個 post表面係同 11年意圖收購高登,結果得罪高登仔的父親蕭若元劃清界線(雖然老蕭間房就喺小蕭隔籬),實情曲線宣傳旗下第二部改編自高登小說的大電影《壹獄壹世界》。

真的非常看重班高登仔意見和意願,《壹獄壹世界》不但有高登專屬優先場,蕭定一還十分識做地跟班高登仔一齊稱呼父親為「腦燒」。咁啱這天全城熱議大劉仔劉鳴煒教儲錢買樓,我於是也問問 01年與父親成立創作室,如今剛滿 40歲已經是上市公司主席、娛樂圈大人物,年少得志的蕭定一覺得自己算唔算「成功需父幹」。

「我嘅成功絕對係父幹,但唔係錢,係佢俾我嘅智慧同知識。其實理論來來去去都係嗰啲,最好笑係,蕭生永遠做唔到。」

「即係你覺得自己叻過老蕭?」

「一定係!佢比我聰明、讀書比我多,聰明嘅人就唔會專心,睇唔起人寧願孤獨,相對我專心過佢、 EQ高佢好多、人際交往又好過佢,做人做生意最重要就係呢幾樣。」

問心嗰句,俾同一個老蕭你做爸爸,你又做唔做到小蕭今天的成績?

再問一句,劉鳴煒會唔會夠薑話自己叻過大劉?

我嘅優點係識 cut loss

蕭定一的廿四小時點過?

你呢個問題真係問得好好,我諗大多數人都唔知,我近半年生活習慣改晒。𠵱家我每朝七點半起身,一個星期有四日,七點九去打個半鐘乒乓波,星期三就送女返學。每日九點半至七點返工,如果冇應酬,七點半一定準時返屋企食飯、陪女。

點解半年前有改變?

其實囡囡出世三年作息都差唔多,分別只係更早起咗。

聽聞你為享家庭樂,夜晚七點半後唔開電話?(三年前結婚,大女現時兩歲半,一對孖仔七月報到)

唔係唔開電話,只不過係將個電話校成勿擾模式,淨係常聯絡人打嚟至會聽,唔緊要嗰啲就第二日返工至覆。

嗰個半鐘乒乓波除咗愛好,仲有咩意思?

我好懶,每日個半鐘乒乓波對我嚟講係好重要嘅運動,今年踏入四十歲,我成日覺得再唔做運動好快死。男仔四十歲係一個好好嘅年紀改變自己,以前放縱放任嘅生活要收喇。

乜你有放縱過咩?

男仔梗係有啦,我 26去到結婚前 36歲嗰十年, party、飲酒、溝女……理所當然。

點溝嘅呢?你有錢又有名,會唔會好易?

都唔易㗎,成日見報、好多女朋友,越係咁嘅形象越係正經女仔驚咗我。唔正經嘅女仔就話冇所謂啫……

你唔玩一夜情? target係正經女仔?

一直係,其實我好早……三十歲已經渴望結婚。我一直係想開展一段新關係、睇下有冇得發展,從來都唔係為咗性。

太太點識?

蘭桂坊識,朋友嘅朋友,頭一晚喺酒吧淨係 say個 hi,第二朝瞓醒仲諗住佢,於是打去問下個朋友:你個 friend幾好喎,做咩㗎?可唔可以約佢食個飯!

你追女仔咁直接?

我係㗎,有個朋友都話我嘅方法好特別,唔會死𦧲,得就係得、唔得就係唔得。因為我覺得係咁,死𦧲返嚟嘅愛情唔會美滿,我成日都同人講,如果愛情要乞求,只會做兵。你會長期處於一個下把嘅狀態,唔會開心,女仔,唔係對佢好就得㗎喇。

你從來未試過做兵?

我嘅優點就係,從來都識得 cut loss,同賭錢買股票一樣,輸咪輸咗囉,輸一個月好過輸半年、輸一萬好過輸十萬。

所以你真係輸過?

梗係有!謝霆鋒話佢成功率都係得七成咋嘛!人生本來充滿挫折同艱難,包括溝女都係。

我嘅父幹唔係錢

有冇諗過到咗四十歲,你會咁睇重家庭?

其實係一個兩難嘅取捨。有人問我係唔係想做電影大亨……要做電影大亨,可能就要放棄家庭生活,𠵱家嘅我唔會囉。我努力去做,我深信個天俾我嘅回報一定公平,但係真係冇一個明確目標,咩幾多年去雄霸香港……𠵱家嘅我已經冇咁嘅野心,以前都唔會咁諗,美國(荷里活)都有八大公司啦,咁大嘅市場,點雄霸得晒?唔好開名,有一個朋友,非常之成功,但係同個女關係疏離,佢話佢好後悔……我唔想做最後後悔嗰個人。

大劉個仔教人儲錢買樓,你點睇?

我覺得佢可以試下真係自己去搵份工養自己,兩三年後,佢就有資格講呢番說話喇。下一代唔係想買豪宅,買個三百呎嘅安樂窩啫,都要去到咁變態捱麵包?你話呢個係唔係一個正常社會?俾我係大學生,要儲十五年首期再用三十年供樓……我都同你反面

唔想咁,又冇個有錢老竇,你話啲年輕人可以點?

香港先天優勢已經冇咗,政府有好多嘢做但係唔做,我覺得……只可以諗下移民,去一個公平嘅地方,嗰度唔係香港,香港只會俾一班既得利益者操控住。

當然,無人質疑你嘅能力同魄力,但係你可以起步,算唔算「成功需父幹」?

我從來冇認真討論過呢個問題,今次第一次講,當然蕭生喺我生命中好重要,教識我好多理論、介紹人脈俾我識,但係其實呢一代嘅人知唔知,我哋屋企喺二千年時已經乜都輸晒( 2000年蕭若元搞「天網」慘遇科網股爆破)。雖然冇爭人錢,但係已經輸到零,本來赤柱八千呎間屋冇咗,一家人要去碧瑤灣一千呎間屋住,係租。我一個人住銅鑼灣,四千幾蚊租舊大廈,靠自己……冇人想像到我可以接受到咁嘅環境。你問我係唔係成功需父幹,我嘅父幹我認,但係唔係錢,係佢俾我嘅智慧同知識。

爸爸教曉咗啲咩,令你一世受用?

佢喺最唔好嘅時候,俾咗兩本書我,一本係《人性的弱點》,一本係黎智英先生寫嘅《事實與偏見》,呢十幾年我做嘢嘅所有理論都嚟自呢兩本書。仲有一本猶太人嘅致富聖經《塔木德》,淨係呢三本書,所有嘅理論都喺度,不過理解容易做就難。最好笑嘅地方,蕭生永遠做唔到。

腦燒聰明我專心

你係話你做得好過爸爸?

一定係!佢書讀得多過我、聰明過我,但係佢因為咁心底高傲,其實係睇唔起人,覺得自己可以孤獨,我交往技能好過佢,我覺得需要喺人哋身上學嘢; EQ啦,自控能力我比佢好好多,係佢教我:唔通隻狗吠,你又陪佢吠咩?但係佢次次都同人嘈、又 block人 account;比如話專心,佢聰明過我,聰明嘅人好難專心,黎智英先生都係㗎,搞下電視台、又搞下免費報紙,嗰啲咪失敗囉!《事實與偏見》講嘅係專心,但寫書嗰個人都失敗

點解喺屋企輸淨零嘅時候俾呢幾本書你?

因為嗰年我廿五、六歲,佢覺得我需要進步。呢個係外界一個更大誤解,其實我三歲父母已經離婚,我係跟阿嬤大,十幾歲佢會帶我出去見世面,到我呢十幾年出嚟做嘢,樣樣嘢都係我自己解決。佢更大作用係對我身教,俾我自己解決問題,有起事上嚟唔會騰。

你爸爸好明顯教仔同教女係兩套方法。

佢等我自己吸收,但對我個妹,係去到縱嘅地步,任何嘢,一扭就會俾。

應唔應該仔同女兩套教法?

我唔會,我個女同就快出世嘅兩個仔,我會公平。公平對父母嚟講最重要,其實佢心裏邊錫我知,但佢講出嚟唔同,簡單嚟講,就係講一套做一套。我個女三歲唔夠,我同佢講嘢當佢乜都明,點解會落雨,佢未夠三歲已經明,我會俾佢自己攞張八達通去買維他奶,我飲酒照俾佢知,但係同佢講要過咗十八歲至可以飲。我唔會乜都唔俾,淨係會灌輸正確觀念俾佢。

你試過家道中落,但你個女未試過,你唔怕縱壞子女?

呢樣好重要,我會俾佢跌俾佢錯,俾佢接觸社會。佢𠵱家咁細,有司機車,我同老婆有共識,去到小學就一定要搭校車,要識坐所有交通工具,我俾咗錢你,你就要識自己返屋企。

唔怕俾人綁票?

邊有得驚?第一,我未有錢到去呢個階段,第二,冇得咁樣驚。喂!真係要綁, 29歲( Bossini後人 2800萬綁票案)都可以俾人綁

腦燒踩車

這天下午在老小兩個蕭的總部一待就是四小時,其實講真,食完餐晏全體員工都歸晒位,你有你嘅忙碌。到處都見的遊戲設施和健身器材,一直無人掂,直至我離開總算見到有人踩上單車機……嗰個,係老蕭。

有得揀,我都係想由投胎揀起。

蕭若元

15歲:隨父見世面

《蘋果日報》圖片

24歲:走進聯交所

《蘋果日報》圖片

31歲:真係放縱過

圖片

李彩華

31歲:佢話冇嘢喎

《蘋果日報》圖片

陳敏

35歲:真的結婚了

《蘋果日報》圖片

35歲:父子肉蒲檔

《蘋果日報》圖片

蕭熵芷

37歲:大女來報到

《蘋果日報》圖片

39歲:專心搞電影

中新社圖片

40歲:《壹獄壹世界》

中新社圖片

鍾意就快D Share啦!