網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月3日 星期日

離婚急護前夫非賤男 盛女Whitney:好多嘢磨合唔到 Whitney,



離婚急護前夫非賤男 盛女Whitney:好多嘢磨合唔到



其他影片:>>






護莊家傑非賤男 Whitney爆離婚原因

盛女Whitney前年參加無綫「真人騷」《求愛大作戰》後,即與媽模陳靜儀(Mia)前夫莊家傑閃婚,去年6月一索得男榮升人母,月前再度宣佈有喜,兩年抱兩,大前日她更在社交平台開心公告第二胎陀B女;正當網民紛紛送上祝福,前日她又突然宣佈離婚,十分離奇。

前日Whitney接受本報獨家訪問時表示,她認為離婚對兩個人都是好事,昨日記者再聯絡Whitney,問她心情是否已平復?她說:「我OK!噚日真係好攰,休息咗一日好好多。」追問她具體離婚原因,她沉默了一會才回答:「我覺得自己可能太獨立,獨立到連同另一半都唔識點相處,一齊生活好多嘢都磨合唔到!」



■Whitney早前同前夫莊家傑,為囝囝Chalmers提早開一歲生日會。



■Whitney為人獨立,2月時曾被拍到單獨抱仔做產檢。資料圖片



■Whitney上月帶Mia所生的一對繼子繼女去遊樂場玩,三人感情要好。資料圖片

「相處係學問」

莊家傑與前妻Mia離婚後,二人一度在網上隔空互罵,Mia斥莊家傑不負責任,莊家傑則反擊指她整容及偷食,而Whitney與莊家傑雖然婚姻破裂,但仍處處維護對方:「佢係好爸爸,係好人、唔係別人口中嘅賤男。不過,人同人相處係學問,有啲嘢唔係三言兩語可以表達,總之兩個人相處唔到,分開對大家都好。」Whitney續謂:「分開,唔一定係是但一方賤 ,所以冇必要鬧。」Whitney跟莊家傑與Mia生的一對仔女感情要好,問她離婚後可會再約小朋友見面?她說:「呢啲唔會有變。」

下月3日是Whitney囝囝Chalmers一歲生日,碰巧Whitney早前提早為囝囝辦生日會,還與莊家傑及囝囝溫馨合照。問Whitney是否早已決定離婚,故刻意提早幫囝囝慶祝生日,讓囝囝首個生日有爸爸陪伴?她否認說:「一定唔係,只係因為個肚越來越大,我怕太大出街唔方便同埋手腳唔靈活啫!」

採訪:小米



Mia 資料圖片

鍾意就快D Share啦!