掃呢頁CODE去手機

2015年6月12日 星期五

傲兒公主的故事 [忽然1周 - 1037] 傲兒,何傲兒,MW,



靚抽王

傲兒公主的故事

童話故事

娛樂圈太黑暗喇!為咗喺呢個大染缸加番一點天真,本欄以童話故事形式講述娛圈事。

好耐好耐之前……有一個何傲兒,佢嘅夢想係成為一名出色嘅藝人。

為咗入娛樂圈,佢竟然大膽到入亞視( 2006年)做主持,差啲永不超生。

皇天不負有心人,為咗上位,棄亞洲電視於不顧,過檔大台選港姐,雖然三甲不入,但係叫做入咗行。

喺大台拍膠劇,載浮載沉,仲要扮醜,傲兒心諗有冇搞 X錯。

遇上年紀雖大但係情深如海而且一袋係錢嘅雪姑七友一個小矮人,傲兒 BB以為自己終於搵到真愛。

古語有云,情義兩難全,遇到情深小矮人,又撞見年輕力壯大隻王子(周子揚),應該揀邊個?喺揀與唔揀之間,小矮人為咗傲兒,哭成淚人。

傲兒公主終於都同王子快快樂樂咁喺埋一齊,仲夜會 22小時。不過咁唔代表佢同小矮人就咁玩完,因為佢同小矮人統領嘅娛樂大國簽咗約,搞咗場婚禮一樣嘅簽約儀式,將呢段悲壯嘅爺孫戀繼續甜蜜地延續落去。傲兒公主事業又得,王子又得,小矮人又得,一家大細快樂咁生活落去,可喜可賀。

鍾意就快D Share啦!