掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

保險老公疑偷食 譚小環好忍得 [忽然1周 - 1038] 譚小環,小環,MW,



42歲嘅譚小環,每次同老公出嚟都表現甜蜜,佢話自己從來都係小女人。睇小環件格仔恤着咗 N咁多次,(只係呢兩版就出現咗 3次!),就知佢真係好賢惠㗎!

媽咪姐

保險老公疑偷食 譚小環好忍得

媽咪姐成日同啲姊妹講,好多時啲嘢都係你睇我好,我睇你好㗎咋!唉,就好似我最 like嘅平民港姐譚小環吖,啱啱就有雜誌影到佢做保險公司高層嘅老公蔡強榮,同個長髮索女喺圓方密會。明明之前見佢哋夫妻恩愛,老公仲打本俾小環開舖做魚蛋皇后㗎,乜個世界變得咁快嘅咩?








媽咪姐梗係第一時間收風咁啲保險界嘅好姊妹就話,小環老公蔡強榮 17歲出嚟做嘢, 21歲開洋服舖,後尾做保險仲做到風生水起,依家係區域總監,旗下有成 800人,慣咗點人㗎!而小環好崇拜佢老公,次次做跟得夫人去保險公司啲活動都好小鳥依人,乜都聽晒老公話。

仲有,阿蔡生把口一向𠺘過油,𠱁客𠱁女仔一樣掂,婚前婚後都多女埋身!只係以前佢少出鏡,冇乜人留意。但上年小環創業賣魚蛋,兩公婆成日孖住見報,多咗人認得佢,今次密會索女咪俾人斷到正一正囉!

不過自認係女人仔嘅小環選擇撐老公,話佢同長髮索女只係普通聚會,但就話唔識個女仔。而老公蔡強榮亦「嗱嗱聲」補鑊,話同長髮索女識咗好多年,所以玩起嚟有啲樂極忘形喎。

即係咁啦,既然同個索女咁老友,做乜咁多年都唔介紹俾老婆識呀?請人去小環檔口食串魚蛋,認識吓嘛,咁咪無咁多懷疑囉!都係嗰句啦,好嘢要珍惜。 Miss咗,追唔番㗎!

周三( 17日)報道譚小環老公同索女喺圓方身貼身、拉手密會。七年之癢?唔通男人真係咁身痕?



周三( 17日)偷食報道出街後,記者去小環位於銅鑼灣嘅小食店守候,但平時日日落舖嘅佢,失咗蹤!一班夥計亦封口。

𠱁女至醒

蔡強榮喺社會打滾多年,𠱁女真係有一手!今年嘅情人節,佢就豪請小環去中環嘆日本菜,仲記得兩人第一次約會都係食日本嘢。試問女人點會唔冧?

啱啱蔡生仲換咗架最出名嘅「溝女戰車」法拉利,引死女是常識!

小環除咗忙住賣魚蛋同搞手作店生意,佢最近仲上咗網上「毛記電視」做嘉賓,真係忙到睇唔住老公㗎!

錫老婆先有運行㗎!

小環超聽話

89年港姐季軍梁佩瑚同蔡強榮做過緋聞情人,但之前蔡生仲請佢同細佬梁焯皓去公司 annual dinner,叫埋老婆譚小環一齊影相。小環仲企正梁小姐隔籬,好聽話呀!

多女圍

蔡強榮位至保險公司區域總監,而保險經紀出名多靚女。誘惑咁多,定力少啲都出事。

蔡強榮雖然年紀唔細,但依然坐唔定,不時約埋蒲友上山詩鈉、杜德偉等去食飯飲嘢,深閨嘅小環就唔會次次參與。

港姐殺手

梁佩瑚

早年,蔡強榮曾經同 89年港姐季軍梁佩瑚拍拖,據聞仲談婚論嫁,不過拍拖年幾之後,都係和平分手。

唔講大家可能唔記得,小環老公蔡強榮係早年嘅「港姐殺手」!佢做保險公司高層,識飲識食識講笑,成功吸到至少 3位港姐埋身,個個都係三甲之選嚟!

專一冠軍

譚小環 94年當選港姐冠軍,一度係信和賣相女皇,要收兵都有排揀!但佢一直零緋聞,用情專一,只係遇人不淑囉。

99年,小環同郭富城專用排舞師 Sunny撻着,之後就減少幕前演出,幫男友搞生意。點知 04年發現 Sunny偷食羅明珠,小環忍痛斬纜,復出幕前。《蘋果日報》圖片

06年,情傷剛癒嘅小環,被蔡強榮猛烈追求,兩人拍拖 1年後,喺洲際擺酒結婚。希望蔡生今日仲記得同老婆講過乜嘢「愛的宣言」

05年,蔡強榮同梁佩瑚好友向海嵐撐枱腳被撞破,跟住 06年頭又孖住去腳底按摩, so sweet!估唔到同年 2月,蔡生嚟個「華麗轉身」,喺泰國攬譚小環, 07年 9月結埋婚。

向海嵐

譚小環

圖片

鍾意就快D Share啦!