掃呢頁CODE去手機

2015年6月19日 星期五

黃秋生耐熱 fashion王 [忽然1周 - 1038] 秋生,黃秋生,MW,



牛仔 Woody

媽咪姐睇見都熱,但黃秋生覺得好型。佢一身牛仔造型堅似 Woody,但亮點在佢踎街,個袋仲要隨手擗落地,真正瀟灑嘅!

媽咪姐

黃秋生耐熱 fashion王

都市人工作忙、壓力大,莫講話扮靚,連瞓覺時間都唔夠。呢點媽咪姐真係不得不佩服影帝黃秋生,佢最近要綵排 8月中公演、老友吳君如做女主角嘅舞台劇《狂揪夫妻》;跟住間唔中又要上面書鬧吓人,嘩,一日 30個鐘都唔夠用啦。







不過,秋生哥依然有時間搞佢自己嘅個人時裝騷,唔係吹水㗎!媽咪姐呢排先後 3次見到秋生哥哥唔同造型出街。喂,大熱天時人人都背心短打上陣,秋生哥就同大家唱反調,又冷帽扮 Johnny Depp「魔盜王」;又見佢一身 Toy Story嘅牛仔 Woody咁款坐喺大坑屋企樓下篤電話。型到咁,啲男藝人點夠你玩呀!

霸氣 Johnny Depp

早前秋生哥又以另一個「魔盜王」造型喺中環等的士,但唔知個頭有冇生熱痱呢?

文藝大佬

開工拍戲唔可以戴帽,但佢呢身長衫再披條皮頸巾,好有後現代文藝氣息喎!

鍾意就快D Share啦!