掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

強國煲煙Baby直認整容 羅志祥回應戀情:是的⋯ Baby,羅志祥,整容,Angelababy,





其他影片:>>






被封「小Angelababy」嘅強國網路紅人周揚青,近日同台灣藝人羅志祥(小豬)傳出緋聞,今日更被爆羅志祥去上海做嘢期間,連續兩晚去咗周揚青間房過夜。

過夜事件後,羅志祥竟一反常態,喺微博留言:「是的⋯謝謝大家!老師們也辛苦了!但我還是會努力做好我的工作的!請記得每周日晚~準時收看《極限挑戰》。」呢句係「是的」,被解讀成承認「新戀情」,搞到唔少fans心碎!

周揚青今次被《全民星探》影到嘅真人相,確係同平時擺上網嘅「收兵相」好唔同,平時放上網嘅相都有陣PS味,周揚青真人個鼻睇落冇咁高、塊面仔亦冇咁尖。

據知呢位強國網路紅人,不時被羅志祥嘅fans發現同偶像著戴同款頸鏈、手鏈,就連服裝都跟 到足,更有傳女方曾同羅志祥同遊日本,關係匪淺。

雖然羅志祥所屬公司一直稱佢哋只係好友,不過唔少fans仍然好著緊羅志祥嘅緋聞,早前更搵周揚青嘅舊相出嚟,被網民起底,批評對方曾整容,周揚青亦都冇嬲,反而大方喺微博承認曾整容。

盛傳周揚青有喺淘寶開店,又係網路紅人,喺網上擁有超高人氣。網民根據周揚青嘅整容次數及醫療費用,推測女方嘅家景唔錯,懷疑女方係富二代嘅女兒,更有網民聲稱周揚青爸爸係某國企嘅老總,亦有指周揚青早期中途輟學,後嚟被父母送去英國讀書等云云,相當之曲折離奇。

(微博圖片)(網上圖片) 對眼都幾大!(微博圖片) (微博圖片)
(微博圖片) 晒出一對長腿… (微博圖片) 側面係鼻高高。(微博圖片)
(微博圖片) 但係呢個樣唔多似…(《全民星探》微博圖片) (《全民星探》微博圖片)
曾被網民爆佢整容!(網上圖片) 羅志祥疑默認戀情:「是的⋯謝謝大家!」 (微博截圖) 周揚青更於微博貼出疑似上海影嘅夜景相。(微博截圖)
鍾意就快D Share啦!