掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

我愛發哥 第24集:美棋BB安撫發哥 美棋BB,周潤發,發哥,我愛發哥,黃美棋,



發哥向美棋BB訴苦!

next 1/1 pre

有圖為證,發哥都愛搭巴士。

next 1/1 pre

捕獲發哥時原來有規舉,只能二揀一。

next 1/1 pre

發哥訴苦,美棋即時安撫。

next 1/1 pre

發哥笑言自己似通緝犯。

next 1/1 pre

發哥好搞笑,話唔得人!

next 1/1 pre

美棋童星出身,當然有唔少留念相。

next 1/1 pre

發哥叫苦連天?

next 1/1 pre

發哥話美棋見到面唔使打招呼。

next 1/1 pre

美棋BB想知發哥有冇搭巴士。

next 1/1 pre

發哥話搭巴士有好處。

next 1/1 pre

美棋回應發哥「人唔似人」言論。

next 1/1 pre

《東網巨星》App播出第24集《我愛發哥》,童星出身的黃美棋心郁郁想捕獲神級影帝周潤發,發哥聞言即非常感慨,喊晒口表示被捕獲的感覺如通緝犯,盡顯幽默!美棋BB即呵番發哥,笑指全因他太英俊!

美棋:點解我會咁鍾意發哥呢?因為佢夠親民,好多市民都見過佢,又野生捕獲到佢搭地鐵啦,或者九龍城買餸,我細個開始拍戲儲咗好多相,就係差發哥未儲到!到依家都未見過佢真人,其實我唔介意喺街度野生捕獲佢。

發哥:講開又講,我呢,又唔係人又唔係畜牲,變咗通緝犯,有鬚嗰啲呢,有個榜通緝,做咩搞成咁,我依家要蒙面,我好似參加咗恐怖組織咁,唔見得人,又好似塊面爛晒咁,唔知邊個搞呢單嘢出嚟,搞到我人唔似人,鬼唔似鬼,動物又唔似動物,禽獸又唔似禽獸,通緝犯又唔似通緝犯,叫苦連天,你唔好搵我喇!冇咩嘢你唔好搵我喇!見到我你行開,擰轉面走我都唔想做人喇!

打開袋個個「進貢」

美棋:大家成日都捕獲到發哥你搭地鐵(港鐵),但點解冇捕獲到你搭巴士呢?

發哥:有㗎!你摷番網啲相吖!你見到有個阿伯耷晒頭喺度瞓緊覺,嗰個就係周潤發嚟㗎!嗰時又肥腫難分呢!冇依家咁英俊呢!我成日搭巴士!慳水慳力,唔使行樓梯吖嘛!地鐵(港鐵)要行吓嘛!巴士點對點不知幾方便。

美棋:點解你成日去九龍城街市買餸嘅?因為我聽聞係特別貴喎!

發哥:你呢啲外人梗係貴我收晒陀地,好似收租咁,我打開個袋,個個揼嘢落去,咩都唔使錢,不過你唔好學喎!畀人斬死都未天光喎!

激讚型英帥靚正

得到發哥的搞笑回覆,令美棋BB笑爆嘴,但仍死心不息,繼續想捕獲發哥,她說:「發哥呀發哥,其實你係好多人嘅偶像嚟嘛!所以你搭巴士呢,你唔好覺得自己人唔似人,鬼唔似鬼,其實大家都好想見到你真面目呀!你依家咁靚仔!咁英俊!你講㗎嘛!咁呢,大家都想親近你多啲,想野生捕獲你吖嘛!」

向發哥致敬 捕獲發哥二揀一

「如果大家想捕獲發哥,就要知發哥嘅規矩,就係只可以簽名與自拍二選一,自拍就要發哥佢親自揸機,因為發哥話,死喺自己手上,好過死喺人地手上喎!記住喇!不過大家可以放心,發哥自拍水準絕對係Very Good呀!」

想睇發哥有幾搞笑?即刻Download《東網巨星》App

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!