網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月29日 星期一

陶喆情慾短訊爆光 偷食李威舊愛 陶喆,



內地《全民星探》今(6月29日)爆料指,台灣藝人李威前女友楊子晴,曾經同啱啱喺舊年8月結婚嘅陶喆透過微信傳情兼開房,楊子晴更曾經接受過訪問,證實同陶喆交往過,仲Show出陶喆婚後嘅偷食證據。

早前主動接受《愛奇藝娛樂》訪問嘅楊子晴,曾經主動Show過同一名叫David嘅男性嘅微信,並播放陶喆嘅錄音對話,聽到陶喆宣示主權話:「你可以去勾引其他男人,但你不能跟他們亂來知不知道,寶貝。」而《全民星探》今就爆出楊子晴同陶喆嘅風流帳,幾百條微信截圖同相入面,見雙方互稱寶貝,仲講到會去酒店做「你懂的」事情。

據悉,爆出微信嘅係楊子晴本人,佢透露過,同陶喆於2010年喺演唱會慶功宴上結識,之後對方就對佢展開追求,仲爆陶喆話結婚喺阿媽嘅旨意。雖然,目前陶喆未有就事件回應,但網上都出現疑似陶喆老婆嘅微留言,稱「我老公陶喆是清白的,是那個婊子借機炒作,晚上我老公會給大家解釋清楚的,求轉發~讓更多人看到。」
鍾意就快D Share啦!