掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

建制群插民建聯





其他影片:>>






【更新:新增短片】

大批建制派議員昨在政改表決前離場,方案被大比數否決後,今早自由黨主席鍾國斌指,經民聯林健鋒形容有建制派議員無離場是不幸的說法「扭曲晒黑白是非」。自由黨榮譽主席田北俊在電台節目表示,建制派並沒有主席,沒人可話事,「葉國謙第一個行,跟住林健鋒第二個……如果話佢哋兩個人係建制派領導,係佢哋自己一廂情願,我冇當過佢哋係咩領導喎」。

他重申當時不了解議員離場原因,自由黨一直認為要在立法會內投支持票,因此未有跟隨離場,「建制有個主席咩?你話走我就乜都唔問跟住走,咁仲使分黨派嘅?執晒佢呀?你做個建制黨咁呀?」

不過,田北俊相信昨日大部分建制派議員,為等候經民聯議員劉皇發而離場,導致未及投票的事件是「蝦碌」,並無陰謀。

田北俊透露,中聯辦在事後亦有向黨魁方剛致電,表示贊同自由黨留在會議廳內投票。他昨晚在自己的facebook專頁上載一幅戴上眼鏡的「豬頭相」,寫道「邊有咁多陰謀論啊,主要係人蠢無藥醫」,他指上載的照片是黨內年輕人負責,再經自己審批,笑言「唔知可以呃到咁多like」。

鍾意就快D Share啦!