掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

王維基唔玩港視倒數 王維基,港視,





其他影片:>>






曾幾何時,港人對港視心存希望。隨着被「一男子」拖累而不獲發免費牌,近日收視又急跌,到9月尾播完最後的五部劇集後,王維基方面直言已決定暫停製作節目。與此同時,無綫和nowTV今後將拍中港合拍劇來迎合內地觀眾,意味着港人曾引以為傲的港產劇,可能等唔切發叔,隨時玩完。港視孖寶王宗堯及周家怡則希望港劇有得留低。

最近無綫重播陳年舊劇《大時代》和《他來自江湖》,觀眾反應超出預期,但這些港產劇未來可能只會成港人的集體回憶。無綫日前公佈與阿里巴巴旗下的娛樂寶合拍電影及電視劇,強調題材會由雙方決定;而明年4月開台的nowTV年前亦率先開拍中港合拍劇《衛子夫》來迎合內地需求,似預見未來純港產劇已走向消失末路!

原本一心想做「電視大亨」的王維基會為香港影業界帶來新希望,短短兩年已拍了十七部劇集,包括口碑甚佳的《選戰》、《來生不做香港人》及《導火新聞線》等。不過,因為被「一男子」因素拖累至今仍不獲發免費牌,還有兩宗有關發牌的司法覆核案未了,加上港視最近的收視越跌越急,本周初播映的《末日+5》點播率僅餘二萬五千名用戶。

■王宗堯和周家怡都認為政改不獲通過是一個奇蹟日,希望奇蹟會發生在港視身上。資料圖片 ■林熹瞳估計王維基秘密練兵。資料圖片

王宗堯嘆缺凝聚力

據悉王維基為免日日燒銀紙,已決定暫停一切節目製作,播完最後五部劇集(詳見附表)便「玩完」,預計9月24日最後會播出由林文龍、林嘉華等主演的《Night Shift》,之後只會播放外購內地劇來維持網購營運。其發言人昨在電話中說:「係會暫停製作,因為以每集一百萬成本計算,互聯網嘅廣告收入確實唔達標,支持唔到就寧願唔開拍,一切要等待官司有明確判決先有新進展。」

男神王宗堯昨在電話中無限欷歔:「末日咁囉,啱啱今日播我有份演嘅《末日+5》最後一集,好應景。」他直認如今的港視缺乏凝聚力:「一來冇宣傳,二來我哋個台可以睇嘅嘢越嚟越少,冇咗個希望。」可擔心港產劇沒落?他說:「劇集最重要係題材好,如果太遷就內地就冇咗香港味道。」周家怡則希望政府為港人着想,她說:「以前港劇係亞洲區首屈一指,其實韓國政府都幫咗影業界好多,希望香港政府鼓勵呢個行業,畀個機會佢(王維基)拍港劇。政改不獲通過咁嘅事都會發生,我相信幾冇可能嘅事都會發生,相信港劇會長存不息。」

■陳錦鴻(左二)簽約港視後,僅客串過《末日+5》一部劇集。劇照

陳錦鴻戥香港唔抵

面對低迷收視,林文龍有點愕然:「嘩,差咁遠?港視俾一男子打沉咗,所以都有心理準備佢死亡。但好多嘢又唔需要絕望,ATV夠以為有阿爺睇住,點知佢又死咗,好多嘢預計唔到。」與港視仍有兩年多合約的陳錦鴻,在《末日+5》客串演特首,他說:「我唔係戥維基唔抵,係戥成個香港唔抵,港人唔係農業或漁業社會,咁富庶環境下竟然都冇得揀,呢個先係我哋無奈嘅地方。」餘下其中三部劇都有份演出的林熹瞳則說:「老闆咁多鬼主意,可能佢秘密練兵,儲夠彈藥先出山。」

此外,港視首次以老人為題材的劇集《惡毒老人同盟》將於下周一接棒播出,劇中郭鋒與少妻有床戲,他笑言好耐未試過:「年輕時囉,之後多數都係病、中風都有床戲,哈哈。」對港視收視跌新低,他大嘆陰功:「唔拍新劇係可惜。」

採訪:嵐山

蘋果20年 企硬我敢言

http://20.appledaily.com

鍾意就快D Share啦!