掃呢頁CODE去手機

2015年6月6日 星期六

「新婚」何傲兒復工:大台食水唔深 何傲兒,



【狂冧TVB】「新婚」何傲兒復工:大台食水唔深

2015-06-06 17:38:00



(攝影:沈建程)

今日係新婚——係「被新婚」嘅何傲兒BB,正式復工,喺會展行婚紗騷,共換咗8套婚紗。傲兒BB自言對酬勞非常滿意,笑晒話:「呢個係我轉新公司後第一個job,酬勞幾多係秘密,總之我好滿意。」傲兒BB話其實同前公司差唔多,但前公司無綫抽佣都唔少喎!傲兒就好小心咁話:「抽佣係非常正常,因為公司有投放資源做嘢,同埋食水唔深。」

之前傲兒BB宣佈離開大台嗰陣,喺微博貼咗封疑似有骨落地嘅信,難免令人聯想多多,如不獲重用、家姐何傲芝不被續約等等。上次傲兒BB加盟林建名嘅大名娛樂,無綫只係派TVB8來採訪,樂易玲等高層更是一個都唔見。

雖然傲兒BB口口聲聲同大台關係好好,不過就……今日佢每逢講到大台嗰陣,都非常小心,落足鞋油。好似話講到有傳歐陽震華不獲續約,傲兒BB話:「我都有留意,好愕然,我都好鍾意佢,覺得好可惜。」至於點解唔同佢續約,傲兒BB小心地謂:「我走嗰時都有留我,一年前已經傾,可能每case都唔同,因為我自己當時係想出去闖。」

有傳係傲兒BB係因為大台唔同家姐傲芝續約而出走,傲兒BB今日正式謂:「我好想澄清一件事,大台係開咗0一個非常非常非常好嘅條件,我自己都聽到流口水,而唔係大台唔要家姐,家姐當時係想出去闖。」

做人留一線,傲兒BB呢條線,成條海岸線咁長……



傲兒BB每逢講到大台嗰陣,都非常小心。





傲兒BB今日正式澄清,指大台開咗個好好嘅條件畀家姐何傲芝。



鍾意就快D Share啦!