網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年6月3日 星期三

街頭耍花槍 莊家彬租六萬酒店包小三 莊家彬,小三,





其他影片:>>






莊家彬身為莊士集團太子爺,同傅明憲9年情玩完,唔少女士都留意住呢個筍盤,可惜已經被小三程新惠搶先一步。

能夠迫到莊家彬同傅明憲分手,程新惠亦都想辦法拑實莊家彬。依家程新惠經常陪男友周圍公幹,其餘時間就留係香港隨時候命,為咗方便大家可以溫馨,莊家彬由上個月開始,以月租六萬包起陽明山莊一間房長住築愛巢。

5月28日莊家彬全日留係酒店瘟女,似係啱啱瞓醒嘅莊家彬同程新惠就落樓上車去金鐘SHOPPING揀衫,買完衫再一齊去食日本料理,不過莊家彬就冇同程新惠一齊番酒店,反而番山頂大宅同屋企人交人。

熱戀嘅情侶,過2日又再出動,莊家彬又再之同程新惠一齊參加朋友飯局,離開嘅時候,今次程新惠就黑晒面發脾氣,雖然莊家彬當住朋友面,又呵又氹,但程新惠依然冇面俾,照樣黑面。不過耍花槍嘅嘢,大家識幾多! 見莊家彬使盡辦法去氹,程新惠見好就收,仲肉緊咁摸住男方塊面,又攬埋一舊。

呢一招,港女們真係要學嘢啦! 令到個男人最後都有番唔少faces呀!
鍾意就快D Share啦!