掃呢頁CODE去手機

2015年6月26日 星期五

黑超 Chok樣上保險堂 江華俾女集郵扯火 [忽然1周 - 1039] 江華,MW,



江華因腰患多年,放下演藝工作,休養近十年,最近更轉行保險事業。《蘋果日報》圖片

娛樂喧

黑超 Chok樣上保險堂 江華俾女集郵扯火

江華六年前因腰患及抑鬱症幾乎全面停工,近日轉投保險行業,而且密密上堂,積極準備新工作。久休復出的江華,上堂時深受女同學歡迎,紛紛要求合照,足見即使現年 52歲,魅力依然不減。

不過,可能因為愈來愈多女圍,其間江華突然情緒波動,嬲爆爆拒絕合照,更寸爆話︰「我依家係嚟上堂,唔係嚟影合照。」嚇得女同學鳥獸散。睇嚟重投社會的江華,度火依然在。







江華近日積極備戰準備投身保險業,上星期三( 17日)更戴住草帽太陽眼鏡, chok住去尖沙嘴的辦公室上堂,比劉華更劉華。

據一位有份上堂的學生爆料︰「呢堂係講公司產品,佢(江華)上堂時好專心,中間休息時,好多女同學要求同佢合照,起初佢都來者不拒。不過,到第二次休息時間,可能因為愈來愈多人圍住,佢突然情緒波動,發火話:『我依家嚟上堂,唔係嚟影相。』雖然合照被拒,但現場唔少人都讚佢靚仔同 keep得好,佢仲同身旁嘅女同學好好傾。之後江華提早十分鐘落堂離開,可能驚落堂時又俾人追住合照啩!」

在外星味不減,但返到屋企,江華則做回住家男人。周日( 21日)父親節,江華揸車載麥潔文及女兒回太太的音樂學校,他更在樓下等足兩小時,其間不時拉低眼鏡看手機,似乎是有點老花。之後他們一家三口駕車往尖沙嘴酒店嘆完下午茶,才返回沙頭角寓所。

麥潔文不怕保險界多靚女,更謂百分百信任丈夫。

唔夠你 chok!(設計對白)

96年江華在《西遊記》扮演唐三藏,令他事業扶搖直上。

江華 09年拍完《跟紅頂白大三元》後,因腰患而停工。

麥潔文:佢對我超細心

本刊連日來在江華寓所外等候,都未見其外出,反而周二( 23日),麥潔文出席活動並接受本刊訪問,她直指老公已取得保險牌照。對於老公上堂時被「集郵」而扯火,她則說:「佢咁做好應該,有啲人真係嚟上堂。(佢上堂時好專心喎。)咁咪好囉,咁就乖。佢都有同我講,阿 Sir都有出聲。(保險界好多靚女,擔心嗎?)要驚都係以前驚多啲喇,以前娛樂圈咁多靚女,依家佢個心向我。佢係一個經一事長一智嘅人,經歷咗咁多嘢,知道乜嘢應該做,乜嘢唔應該做,依家好放心。而且佢對我好細心,係超細心。(佢 keep得好 fit喎。)之前佢見我減肥,佢又減。我減肥時,佢日日都提我,對自己無益嘅嘢唔好食。」

忟到咬唇

上周三( 17日),江華黑超、紳士帽加埋 chok樣上保險堂,身邊的女士都爭相拍照,最後搞到他要提早十分鐘落堂離去。

父親節 High Tea

周日下午 3時左右,身形很 fit的江華駕車載麥潔文和女兒返回音樂學校,之後踢拖在樓下等了兩小時。

其間因為等得耐,江華落車鬆一下睇手機。不過他拉低太陽眼鏡仲要拉遠睇先睇到手機,明顯出現老花。

下午五時許,麥潔文與女兒終於現身,因為女兒急住上車,連手機也跌落地。

十幾分鐘後,江華一家到了尖沙嘴一間酒店嘆下午茶,享受完兩小時家庭樂後便返歸。

百萬保險王

保險員每年保單銷售總額超過一百萬美金,便可以加入國際性組織「百萬圓桌會( MDRT)」,能夠得到這個榮譽的藝人也不少。

鮑翠薇

眾多藝人之中,以鮑翠薇最厲害。她 1990年加入保險界後,翌年起連續 21年達成 MDRT指標,在保險界屬頂級人馬,唔只是藝人之冠,仲贏晒唔少比她早入行的保險前輩。

戴志偉

1999年開始投身保險業,戴志偉一邊拍劇一邊推銷保險,試過九次達成 MDRT指標,在保險界甚有名氣。

鄧一君

入行七年的香蕉仔鄧一君成績不錯,曾經連續三年達成 MDRT指標,難怪近日他不但荷包腫脹,連身形都日益膨脹。

上山詩鈉

91年已經加入保險界的上山詩鈉,據稱她簽一張保單就可以過二百萬美金,簽單能力非同小可。

鍾意就快D Share啦!