掃呢頁CODE去手機

2015年6月26日 星期五

Ricky同前妻秒速復合? [忽然1周 - 1039] Ricky,朱翰博,MW,



Ricky同 Anne話晒做咗廿七年夫妻,一直好恩愛。

媽咪姐

Ricky同前妻秒速復合?

戴夢夢「做小三」介入「太極」鼓手 Ricky(朱翰博)婚姻,搞到夢媽好心痛,仲勸個女「拍拖要睇清楚慢慢嚟」,真係難為了母親。







不過媽咪姐發現 Ricky老婆 Anne,早喺 1年前就懷疑老公偷食!睇佢呢一年喺 facebook玩過好多星座測驗,包括「情人變心的前兆」同「最讓狐狸精膽怯的星座老婆」。最離奇嘅都係喺上周六( 20日),分緊居嘅 Anne仲緬懷緊那些年同 Ricky慶祝 24歲生日,事隔一晚仲將感情一欄改為「處於一言難盡的關係中」,但 1分鐘之後,又改為「戀愛中」。關係變得咁快,唔通同 Ricky箍煲成功?

前幾日 Anne好感觸,攞咗張 24歲嗰年喺跑馬地名人飯堂「 Amigo」嘅慶生相。佢啲朋友仲留言:「不要往後望,只管向前看!」為佢打氣。

依家 Anne嘅感情狀況,由「處於一言難盡的關係中」改為「戀愛中」,前後只係相差 1分鐘。女人真係善變㗎!

直到上年開始, Anne冇再喺社交網擺兩夫妻合照。仲做咗唔少星座測驗,似乎想搵老公偷食證據。

戴夢夢高調搭上人夫 Ricky,搞到夢媽喊住勸佢「唔好再糊塗」。但唔知夢夢幾時先肯醒呢?

鍾意就快D Share啦!