掃呢頁CODE去手機

2015年7月1日 星期三

大迷信  1年前求定婚 高人擇日 方力申下年 9月娶 Stephy [FACE - 423] Stephy,方力申,鄧麗欣,MF,



傳足三年緋聞,小方、 Stephy直至 06年合拍《獨家試愛》才認撻着,至今九年,生活一早形同小夫妻。

真面目

大迷信  1年前求定婚 高人擇日 方力申下年 9月娶 Stephy

拍拖九年、年年傳婚訊,方力申同鄧麗欣呢一對到底有幾鍾意長跑?

好囉好囉,終於等到小方口中「 35歲就結婚」嘅限期,今年二月年滿 35歲嘅方力申果然有行動,年初錄影大台《蜜月到訪》當眾求完婚,嗱嗱聲搵師傅擇定好日,鐵定明年九月拉埋!不過《 FACE》問到當事人,又是例牌話「大家冇限期」,其實仲等咩呢?下年 Stephy都 33啦,難到要等埋發叔?

週日( 28日)小方出席活動,雖然話將會回流發展,但就仍然死口唔認求婚成功及明年婚期。

九件餅女嫁得嘅嫁咗、生得嘅亦都生埋,除咗不停換畫嘅 Angela區文詩,同早前傳出婚訊嘅傅穎,都不及 Stephy年年傳一次、年年都證實係虛報。其實愛巢搵定、一早住埋、已經夫妻檔一樣孖住搵食幾年,仲等?

夾八字香港行禮

03年開始緋聞滿天飛、 06年戀情浮上面,人人都認定方力申娶硬 Stephy,係爭個日子啫!五年前小方公布限期,話要 35歲結婚,大丈夫果然有口齒,原來二月滿 35歲,已經趁住為大台錄影《蜜月到訪》的大好時機求咗婚!據悉小夫妻風水信到足,求婚成功後便托高人夾定八字揀定好日,亦都聽哂高人話,鐵定明年九月在本港行禮,不過生仔仲未係時候喎。

週日( 28日),賺完人仔嘅小方回港出席慈善活動,又懶神秘唔肯認:「佢梗係結婚理想對象啦,唔係都唔會拍咁耐拖!但冇吖!未求婚未擇日!有打算(求婚)都唔話俾你哋知,做咗你哋就知我自己都唔心急,點解大家咁心急呢?乜你哋做定好大份人情咩?」乜你想收大份人情咩?你唔認又叫人點送呢?

回流掘金

同進同退的小方和 Stephy當年在 Paco旗下撻着、五年前齊齊北上搵銀、今年則先後重投 Paco太陽娛樂旗下回流。

《蜜月》求婚

電視畫面

年初播映的《蜜月到訪》,其實早在一年前錄定,當時方力申已經向 Stephy求婚成功並開始着手籌備婚禮。

電視畫面

唔只大台套《華麗轉身》,小方話未來都會多留港、以本地工作為主,亦承認同 Stephy「見多啲會好啲!」。

一早住埋

《忽然 1周》圖片

雖然否認同居,不過 Stephy常被拍到出入小方月租八萬的浪頤居住所,實情就係愛巢女主人。

方爸開心

週一( 29日),方爸爸在畫廊回答記者:「如果結婚我梗係開心,但佢(小方)咁大個,我哋唔傾呢啲。」

唔結就要等多四年!

楊皓雲

堪輿學家楊皓雲睇過小方、 Stephy八字,都話兩人明年立秋後要拉埋:「佢哋兩個都未行運,所以就算感情穩定都未結得婚住。不過小方出年行正財運、個名亦有紅鷥星出現,最好時機就係下半年立秋後、即係陽曆八、九月要結。唔係就要再等四年,或者會分手添!」

嫁淨蔗

02年成軍, Cookies九大餅女嫁一個少一個,餅碎 Serena同 Elaine仲生埋添,計埋年頭嫁咗嘅 Kary、同求婚成功嘅 Stephy同 Miki,家陣活躍圈中又仲未有着落嘅真係所剩無幾。

網上圖片

今年二月滿 30歲, Miki獲男友郭永淳陪遊歐洲仲求埋婚,拍拖八年終於嫁得。《忽然 1周》圖片

又係 30歲,北上發展傅穎一度傳出同強國男秘婚,最終證實虛報,只認有心上人。網上圖片

32歲區文詩感情生活極豐富,日模、洋腸、奀星轉畫轉不停,個勢都係似未玩夠。《蘋果日報》圖片

鍾意就快D Share啦!