掃呢頁CODE去手機

2015年7月1日 星期三

女神翠如BB自爆曾7日唔洗頭 「我都幾臭!」 翠如,黃翠如,

貴為女神的翠如BB私下原來甚為邋遢,但她有信心嫁得出……難為蕭正楠囉!

【太陽報專訊】無綫新一代女神黃翠如自出道以來俘虜無數宅男,怎料前晚為無綫節目《今晚睇李》錄影時,她自按「女神幻滅掣」驚爆唔鍾意洗頭的秘密,更試過出埠期間7日不洗頭,還沾沾自喜指「頭油出出吓就唔出」及「我都幾臭」,「翠如BB」變成「Dirty BB」,被蒙在鼓裏的男友蕭正楠得悉後力撐:「我就係鍾意佢咁特別!」

現年33歲的無綫花旦黃翠如出道以來,憑着率真自然的個性俘虜無數宅男,成為女神翠如BB。不過,她前晚為無綫節目《今晚睇李》錄影時竟自爆小時候因被媽咪潛移默化「不洗頭是好事」,結果養成不洗頭的習慣,並指早於中學時期已試過五日不洗頭,出埠期間更試過七日不洗頭,污糟成咁,聽起來令人嘩然!

座駕立立亂乜都有

揚言「頭油出出吓就唔出」的翠如BB,對此「惡習」不以為然:「應該冇咩問題嘅,因為我全家都唔多洗頭,都健康生存到依家!」問到有否被男友蕭正楠(Edwin)投訴?她笑指拍拖便會洗頭:「逢拍拖我就洗頭,冇拍拖我就唔洗頭!因為怕陣味攻到人,呢個習慣Keep住都有,依家好多時都唔鍾意洗頭,所以我都幾臭!」自稱現已每天洗頭的她表示,Edwin對於這個「不能說的秘密」毫不知情,但對男友非常有信心,不怕他會嫌棄,又透露曾因想留長頭髮而一日洗三次:「識咗之後會洗頭,之前我試過短頭髮,因為想留長頭髮,所以Keep住成日洗,最多試過一日洗三次。」

正所調「一凹一凸」,翠如BB指Edwin比她乾淨得多,還自爆座駕與手袋因過於凌亂而遭男友嘮叨:「佢成日問我幾時先想執車。(佢有幫手?)有試過,但就好快放棄!」問到會否怕邋遢形象嚇人而嫁不出?翠如笑言Edwin已「屈服」:「唔關事啩!呢個係我性格,融入咗我度,冇計喇!(男友係咪已經接受?)我覺得係,因為佢依家見到我車籠,頂多畀一個表情再長嘆一聲。」

「就係鍾意佢咁特別」

對於女友翠如BB自爆不洗頭習慣,懵然不知的Edwin昨日透過電話笑說:「如果真係就要捉佢去睇吓有冇頭蝨!我要重新評估佢,七日唔洗頭,頭髮咪似餅咁?」又坦承女友座駕立立亂:「唔識佢嘅人以為佢喺車度住,架車上面有好多贊助商嘅嘢,水樽、朱古力都有,所以定時要清理,咪人都坐唔落。」問到會否怕女友的「女神」形象幻滅?Edwin未有介意之餘還冧爆地說:「呢個就係佢個性,我就係鍾意佢咁特別。」

翠如BB自爆曾經一星期唔洗頭,睇佢輕輕一揈秀髮,硬係覺得油立立!翠如BB的座駕立立亂,幸有「楠」友幫手清潔,還送上公仔擺設點綴!翠如爆7日唔洗頭:我都幾臭!翠如爆7日唔洗頭:我都幾臭!
鍾意就快D Share啦!